اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جوانان هلال‌احمر کهگیلویه:

26 هزار جوان در هلال‌احمر کهگیلویه عضویت دارند

خبرگزاری فارس: مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: 26 هزار و 670 نفر عضو در حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در کانون‌های مختلف شرکت دارند.

26 هزار جوان در هلال‌احمر کهگیلویه عضویت دارند

سید عادل رهبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به عنوان قدیمی‌ترین نهاد با عمر بیش از 60 سال در زمینه عضوپذیری جوانان و داوطلبان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه عضوها در سازمان جوانان تقسیم‌بندی خاص دارند، گفت: افراد پس از عضویت در این سازمان، در کانون غنچه‌های هلال، دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی سازمان‌دهی می‌شوند.

این مسئول به تعریف کانون پرداخت و عنوان داشت: کانون به تشکلی گفته می‌شود که با رعایت مقررات در مراکز علمی، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز امور جوانان تأسیس می‌شود و بر اساس اهداف و وظایف سازمان به فعالیت می‌پردازد.

مسئول امور جوانان هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه با اشاره به بند هفت از ماده 13 اساسنامه این جمعیت ابراز داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر وظیفه دارد نسبت به توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های مربوط به آن‌ها و آماده‌سازی جوانان عضو در جهت ارائه خدمات امدادی و عام‌المنفعه توسط آن‌ها اهتمام و تلاش کند.

رهبریان تصریح کرد: در تابستان 91 کلاس‌های فراغتی در رشته‌های فرهنگی، امدادی، ورزشی، با حضور هزار و 400 شرکت‌کننده در حوزه جوانان برگزار شده است.

وی به طرح کشوری نشاط و پویایی اشاره کرد و بیان داشت: این طرح در بندر انزلی برگزار شد و 16 عضو جوان دهدشتی در این طرح همگانی شرکت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه طرح راهیان نور با حضور 9 نفر از اعضا در کرمانشاه و کردستان برگزار شد، ابراز داشت: صعود به قلعه دامان داغی در خراسان جنوبی با حضور دو نفر از اعضا، برگزاری دوره آموزشی مربیان پیشاهنگی با حضور 15 نفر از اعضا و اعزام چهار نفر از مربیان پیشاهنگی به کیش جهت آموزش ویژه از فعالیت‌های امور جوانان کهگیلویه در تیرماه 91 بوده است.

رهبریان در خصوص تعداد عضو در این حوزه خاطرنشان کرد: در کانون جوانان 3 هزار، کانون دانشجویی 6 هزار نفر، دانش‌آموزی 12 هزار و 400 نفر، کانون طلاب 650 نفر، روستایی 4 هزار و 20 نفر و کانون غنچه‌های هلال 600 نفر عضو در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول