اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری فردوس خبر داد

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در فردوس

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری فردوس گفت: 8 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان فردوس به بهر‌ه‌‌‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در فردوس

محمد داستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: تامین اعتبار پروژه‌های شهرداری به تنهایی از محل منابع داخلی امکان‌پذیر نیست و باید اعتبارات بیشتری از سوی استان اختصاص یابد.

وی افزود: زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت بلوار کشاورز، بلوار 100 متری و بلوار 50 متری شهید خورشیدی با اعتبار یک ‌میلیارد و 430 میلیون تومان از محل منابع داخلی و اعتبارات استانی اجرا شده و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری فردوس تصریح کرد: اجرای المان و بهسازی میدان شهید صبوری با اعتبار 230 میلیون تومان، تجهیز پارک ملت به وسایل بازی، اجرای کفپوش با اعتبار 80 میلیون تومان و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 800 میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

داستانی تکمیل مجتمع تجاری مسکونی یاس با اعتبار 500 میلیون تومان از محل منابع داخلی و اجرا و بهسازی 10 پارک محله با اعتبار 50 میلیون تومان از محل منابع داخلی را از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت اعلام کرد.

سرپرست شهرداری فردوس گفت: در سال جاری مبلغ 410 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ فردوس به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.

داستانی افزود: با ابلاغ به موقع اعتبارات تملک دارایی، آسفالت مسکن مهر و تکمیل پارک بانوان در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی از پیشرفت 60 درصدی فاز نخست پارک بانوان شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: این پارک در زمینی به مساحت 7 هکتار و در دو فاز اجرا می‌شود و تاکنون برای دیوارکشی، جدول‌گذاری و اجرای کف آن مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول