اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان محقق شد

راه‌اندازی مرکز سلامت کار پالایشگاه گاز فجر جم

خبرگزاری فارس: مرکز سلامت کار پالایشگاه گاز فجر جم به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی مرکز سلامت کار پالایشگاه گاز فجر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر عصر دوشنبه در آیین افتتاح مرکز سلامت کار پالایشگاه گاز فجر جم اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت توجه بسیار زیادی به سلامت کارکنان دارد و از امکانات موجود برای رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی بهره می‌بریم.

مهرداد حسین‌زاده با اشاره به کیفیت بالای این مرکز بهداشتی افزود: این مرکز بهداشتی درمانی با زیربنای تقریبی 550 مترمربع شامل بخش‌های پزشک طب صنعتی، داروخانه، اورژانس، بخش بستری موقت، آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، دندانپزشکی و رادیوگرافی ادیومتری و اسپیرومتری و واحد مهندسی بهداشت محیط است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی امری مهم است و این مسئله در بهداشت و درمان صنعت نفت مهم‌ترین اولویت است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر یادآور شد: امیدوار هستیم که با توسعه فضای فیزیکی به وجود آمده و افزایش تجهیزات پزشکی، ارائه خدمات در بخش معاینات دوره‌ای کارکنان و همچنین نحوه رسیدگی به مصدومین حوادث و سوانح شغلی، اجتماعی در پالایشگاه گاز فجر جم ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم نیز ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این مرکز درمانی، از تلاش‌ها و سرعت عمل بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در تجهیز بهینه و راه‌اندازی به موقع این مرکز تقدیر کرد.

رحیم اسلامی افزود: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بعد از مجتمع گاز پارس جنوبی دومین تولیدکننده گاز کشور به شمار می‌رود.

وی اذعان کرد: برای تامین سلامت کارکنان و مردم بومی این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و امیدوار هستیم که این خدمات موجبات جلب رضایت مردم و کارکنان پالایشگاه را فراهم کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول