اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خبر داد

جمع‌آوری 2 تن روغن سوخته از قنادی‌های آستارا

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از جمع‌آوری بالغ بر 2 تن روغن سوخته ‌مصرفی قنادی‌های این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 2 تن روغن سوخته از قنادی‌های آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسین عباسقلی‌زاده ظهر امروز در جلسه بهداشت محیط این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد این شبکه، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بازرسان اداره بهداشت آستارا از تمام واحدهای صنفی مانند قنادی‌، سوپر مارکت‌، هتل‌ و رستوران‌های این شهرستان و لوندویل به صورت صبح و عصر بازرسی و بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از بازدید بازرسان بهداشت محیط از قنادی‌های سطح شهرستان بیش از دو تن روغن سوخته به صورت داوطلبانه از طرف قنادان جمع‌آوری شده است، افزود: با تلاش خستگی‌ناپذیر بازرسان واحد بهداشت محیط همکاری و تعامل خوبی با قنادان سطح شهرستان شکل گرفته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

این مسئول روغن‌های سوخته را سرطان‌زا و برای سلامتی بسیار مضر دانست و تصریح کرد: جمع‌آوری روغن‌های سوخته از قنادی‌های سطح شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد و در این راستا به صورت مرتب بازرسان بازدیدهای خود را از قنادی‌ها و دیگر مراکز خدماتی ادامه می‌دهند.

وی از شهروندان آستارایی خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مانند اقلام تاریخ گذشته و فاقد پروانه ساخت، مراتب را با اداره بهداشت در میان بگذارند.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از رستوران، اغذیه فروشی و آشپزخانه‌های صنعتی در سطح شهرستان بازدید به عمل می‌آورند و روزانه گزارش این اماکن را به اداره بهداشت و درمان آستارا برای اقدام‌های بعدی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با تخلفات بهداشتی اماکن عمومی سطح شهرستان بازدیدها به صورت مستمر انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این راستا دو باب مغازه لبنیات فروشی و نانوایی به دلیل عدم رعایت بهداشت محیطی و فردی پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا تخلفات صورت گرفته از طرف متصدیان اماکن عمومی سطح شهرستان را 18 مورد عنوان کرد و یادآور شد: 14 مورد از متخلفان در ماه مبارک رمضان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و برای تمام موارد مذکور نیز پرونده تخلف تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول