اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد؛

افتتاح فاز نخست شرکت نیوسان روغن در زنجان

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت یک و یک از افتتاح فاز نخست شرکت نیوسان روغن تا پایان سال خبر داد.

افتتاح فاز نخست شرکت نیوسان روغن در زنجان
امیرحسین عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شرکت یک و یک در راستای توجه به سیاست‌های کلان خود و گسترش فعالیت شرکت در استان‌های مختلف کشور اقدام به فعالیت در استان زنجان کرده است.
وی با بیان اینکه این شرکت با راه‌اندازی دو شرکت نیکان شهد و نیوسان روغن در استان زنجان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: با آغاز بررسی‌های میدانی در استان زنجان این دو شرکت در استان زنجان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.
قائم مقام شرکت یک و یک ادامه داد: نیوسان روغن در شهرک صنعتی شهرستان خرم‌دره راه‌اندازی شده که فعالیت‌های آن به نحو مطلوبی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع راه‌اندازی شده است، بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه در استان زنجان 22 میلیارد تومان شامل ماشین‌آلات و سرمایه در گردش است.
عطائی میزان اشتغال‌زایی این طرح را 100 نفر عنوان کرد و یادآور شد: بخشی از تولیدات شرکت یک و یک از طریق این شرکت در استان زنجان تامین می‌شود.
وی ادامه داد: این شرکت در راستای صادرات محصولات یک و یک به سایر کشورهای دنیا راه‌اندازی شده است که در همین راستا محصولات این شرکت به استان‌های همجوار نیز از طریق استان زنجان صادر می‌شود.
قائم مقام شرکت یک و یک با بیان اینکه هنوز تسهیلات لازم را از بانک ملی دریافت نشده است، خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت‌های انجام شده در راستای راه‌اندازی این شرکت هنوز تسهیلات لازم برای طرح در نظر گرفته نشده است.
وی از افتتاح فاز نخست این شرکت تا پایان سال خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح فاز نخست این طرح اندیشیده شده است.
عطائی تصریح کرد: شرکت دشت مرغاب (سهامی عام) با نام تجاری شناخته شده‌ یک و یک از باسابقه‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی کشور محسوب می‌شود که از سال 1346 در منطقه‌ دشت مرغاب واقع در 145 کیلومتری شهر شیراز در استان فارس آغاز به کار کرده است.
وی یادآور شد: این شرکت از سال 1374 به شرکت سهامی عام تبدیل شد و سهام آن به بورس اوراق بهادار راه یافت.
 قائم مقام شرکت یک و یک خاطرنشان کرد: در سال 1384 سهام این شرکت بر اساس سیاست‌های خصوصی‌سازی دولت، به منظور تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به بخش خصوصی واگذار شد.
وی گفت: شرکت دشت مرغاب با پشتوانه قدمت بالا، برخورداری از دانش فنی، فناوری و نیروهای متخصص خود همواره در صدد بوده ‌است تا به عنایت به جایگاه خود به عنوان یکی از بنیانگذاران و پیشروان صنایع غذایی نوین ایران، همواره با توسعه و تعالی فعالیت‌های خود، سطح تعالی و توسعه‌ صنایع غذایی کشور را نیز ارتقا بخشد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول