اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته هوای پاک صورت می‌گیرد

اجرای فضای سبز شرکت روغن‌سازی ایرانول در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست آبادان گفت: به‌مناسبت هفته هوای پاک، اجرای فضای سبز شرکت روغن‌سازی ایرانول به کمک اداره محیط زیست شهرستان به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع انجام می‌شود.

اجرای فضای سبز شرکت روغن‌سازی ایرانول در آبادان
احمد موسوی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره محیط زیست این شهرستان در راستای ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان هم‌چنان در تلاش و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
وی افزود: در جلسه "محیط زیست" که اخیرا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد برنامه‌های متعددی توسط ادارات مختلف در راستای رفع مشکلات زیست محیطی منطقه به تصویب رسید.
رئیس اداره محیط زیست آبادان با اشاره به اینکه این اداره در جلسه مذکور مسائل و نواقص و مشکلات موجود محیط زیست در شهرستان را بازگو و درصدد رفع آنها به ارائه راهکارهایی پرداخته است، خاطرنشان کرد: از جمله موارد مطرح شده، مسائل و مشکلات موجود در پتروشیمی و پالایشگاه و تأثیر سوء این واحدها بر زندگی مردم بود.
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره با کمک شرکت روغن‌سازی ایرانول در شهرستان، اجرای فضای سبز این شرکت به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع و راه‌اندازی آن در هفته هوای پاک است.
موسوی‌آزاد با اشاره به دیگر اقدامات در دستور کار توسط این اداره در هفته هوای پاک، خاطرنشان کرد: زنگ هوای پاک، درخت‌کاری و توسعه فضای سبز، نصب و راه‌اندازی دومین ایستگاه سنجش آلودگی هوا و برگزاری مسابقاتی نظیر دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های ارائه شده در هفته هوای پاک در شهرستان بوده که توسط این اداره برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه هم‌چنین برنامه‌ریزی به‌منظور معاینه خودروها به‌صورت رایگان در طول هفته، اطلاع‌رسانی مناسب توسط ادارات از طریق درج شعار هفته هوای پاک در سربرگ ادارات در دستور کار قرار داشته، گفت: امروز نیز به همین مناسبت راهپیمایی مهدهای کودک واقع در شهرستان به اجرا گذاشته می‌شود.
رئیس اداره محیط زیست آبادان عنوان کرد: این شهرستان از ظرفیت‌های بالای اقتصادی برخوردار بوده و باید توسط همین ارگان‌های ایجاد سرمایه، حمایت شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول