اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

کمبود کالایی در بازار شهرکرد وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: در ماه مبارک رمضان در بازار این شهرستان کمبود کالایی وجود ندارد.

کمبود کالایی در بازار شهرکرد وجود ندارد

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی مناسبی برای کنترل بازار در این ماه انجام داده است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برنامه‌ریزی مناسبی برای این ماه انجام داده است تا در این ماه بازار را به صورت دقیق کنترل کند و کمبود کالایی در سطح استان و شهرستان شهرکرد وجود نداشته باشد.

کاظمی با بیان اینکه در بازار این شهرستان کمبود کالایی وجود ندارد، بیان داشت: امروز نخستین روز ماه مبارک رمضان است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کمبود کالا در این شهرستان به ما اعلام نشده است.

فرماندار شهرکرد گفت: شرایط فعلی بازار این شهرستان حاکی از این است که کمبود کالایی در سطح بازار وجود ندارد و همه‌ چیز طبق روال عادی خود است.

کاظمی تاکید کرد: در چند هفته گذشته در تامین مرغ مورد نیاز مردم این شهرستان خلایی ایجاد شده بود که با یک برنامه‌ریزی کامل و جامع این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در سطح بازار این شهرستان به دست مردم می‌رسد.

کاظمی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت رمضان در این شهرستان بیان داشت: این نمایشگاه در طول ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با پنج تا 15 درصد کاهش قیمت تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه بازرسان صنعت، معدن و تجارت نظارت دقیقی بر بازار این شهرستان دارند گفت: بازرسان فرمانداری نیز بر بازار نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده‌ تخلفی، متخلف را به دستگاه تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر ضرورت نظارت بر کار زولبیا و شیرینی‌فروشان در این ماه تاکید کرد و گفت: بازرسان سازمان بهداشت این استان بر نحوه‌ ‌کار زولبیا و شیرینی‌فروشان نظارت دقیقی دارند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول