اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان جنوبی:

هیچ اعتباری برای آبرسانی سیار دریافت نکردیم

خبرگزاری فارس:‌ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شوند، گفت: مجموعه آب و فاضلاب روستایی تاکنون هیچ اعتباری برای آبرسانی سیار دریافت نکرده است.

هیچ اعتباری برای آبرسانی سیار دریافت نکردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در جمع تعدادی از مدیران خراسان جنوبی اظهار داشت: با وجود اینکه این مجموعه هیچ اعتباری برای آبرسانی سیار دریافت نکرده است ولی آبرسانی به کلیه روستاهایی که نیاز بوده است بدون محدودیت تاکنون انجام شده است که مردم نیز از این خدمات رضایت دارند.
وی با بیان اینکه کلیه نکات بهداشتی در مراحل آبرسانی سیار در این مجموعه رعایت می‌شود، تصریح کرد: در چند مدت گذشته یک‌هزار و 542 آزمایش میکروبی، یک‌هزار و 302 آزمون شمارش جمعیت میکروبی و 31 هزار و 10 مورد کلرسنجی در مورد آب روستایی توسط کارشناسان در این مجموعه انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی به تعداد روستاهای استان که با تانکر آبرسانی می‌شوند، اشاره کرد و گفت: تعداد این روستاها در فصول مختلف سال متفاوت است ولی در شهریور ماه سال جاری تعداد 412 روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شده‌اند.
بسکابادی افزود: بر اساس آمار در شهریور ماه سال جاری تعداد 15 هزار و 954 خانوار روستایی در قالب412 روستا و 61 هزار و 986 نفر جمعیت در سطح روستاهای استان خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی شده‌اند.
وی ادامه داد: برای تامین آب این تعداد جمعیت در مدت مذکور 30 هزار و 65 سرویس آب با حجم 35 هزار مترمکعب آب به این تعداد روستا حمل شده است که بیشترین آب حمل شده در شهریور ماه سال جاری بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 386 روستا، در خرداد ماه 408 روستا، در تیر ماه 410 روستا، در مرداد ماه 409 روستا و در شهریور ماه نیز 412 روستا به صورت سیار در سطح استان آبرسانی شده‌اند.
بسکابادی ادامه داد: مجموعه آب و فاضلاب روستایی کلیه مراحل بهداشتی در حمل آب سیار به روستاها را انجام می‌دهد ولی برخی از روستاییان از ظروف غیربهداشتی برای حمل آب خود استفاده می‌کنند که باید حل شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول