اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان خبر داد

تجلیل از قاریان برجسته کرمان در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همایش تجلیل از قاریان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کرمان برگزار می‌شود.

تجلیل از قاریان برجسته کرمان در ماه رمضان

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اجرای طرح "نردبان آسمان" در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این طرح با استفاده از مباحث نهج‌البلاغه به صورت تدبری انجام می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح قرآنی 1466 طی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این طرح در قالب حفظ جزء 30 قرآن اجرا می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: طرح تلاوت نور که به صورت برنامه مستمر در استان کرمان برگزار می‌شود در ماه مبارک رمضان به صورت برنامه جزء‌خوانی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری همایش تجلیل از قاریان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کرمان خبر داد و افزود: این همایش با هدف تجلیل از قاریان فعال در برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ایجاد انگیزه در این قشر برگزار می‌شود.

وی از اجرای برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم در مجتمع‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز فرهنگی و هنری استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعیدی بیان کرد: امیدواریم در پایان این ماه مبارک که با جشن سعید عید فطر همراه است، مشمول این فرمایش حضرت علی (ع) شویم که فرمود "روزی که در آن معصیت الهی صورت نگیرد آن روز عید است".

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه بزرگ فرهنگ رضوی با آثار فاخری از جمله تابلوهای هنری، نمایش فیلم و نمایشگاه کتاب‌ 21 تا 27 شهریور ماه در کرمان برپا می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه عشق و ارادت ایرانیان به ائمه اطهار (ع) طی تاریخ با خلق آثار فرهنگی و هنری فاخر ماندگار متجلی شده است، ابراز داشت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصتی است تا زمینه‌های معرفت بیش از پیش به ساحت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در جامعه و به ویژه برای نسل جوان و نوجوان فراهم شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب‌، نرم‌افزار‌های فرهنگ رضوی‌، پژوهش‌های رضوی و اهل ‌بیت (ع)، برگزاری کارگاه زنده هنرهای تجسمی‌، ایجاد بخش کودک و نوجوان از برنامه‌های تدارک دیده شده برای نمایشگاه بزرگ رضوی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول