اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان، همیشه همان سپاهان است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان، همیشه سپاهان است و با رفتن چند بازیکن خللی در روند این تیم ایجاد نمی‌شود.

سپاهان، همیشه همان سپاهان است

امید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در برابر تیم مس کرمان برگزار کردیم و با توجه به اینکه تا پیش از این بازی فشار بدنی زیادی را تحمل کرده بودیم کسب نتیجه در بازی نخست لیگ برتر فوتبال بسیار سخت بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در خانه خودمان بازی می‌کردیم برای سه امتیاز پا به دیدار مس کرمان گذاشته بودیم و در نهایت هم توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و به آینده امیدوار شویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جدایی بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: سپاهان، همیشه سپاهان است و با جدایی تعدادی از بازیکنان خللی در روند موفقیت‌های این تیم ایجاد نمی‌شود زیرا سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و در این فصل هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کند.

وی در ادامه به بازی هفته آینده تیمش در برابر فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: بازی مقابل این تیم بسیار سخت است اما در این بازی هم مانند سایر بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم در آن بازی هم بتوانیم با کسب یک پیروزی شیرین از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول