اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود حمایت مالی

باشگاه استقلال مبارکه در آستانه واگذاری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال مبارکه گفت: به دلیل نبود حمایت مالی از تیم فوتبال ساحلی باشگاه استقلال مبارکه امتیاز این تیم در آستانه واگذاری به دیگر استان‌ها است.

باشگاه استقلال مبارکه در آستانه واگذاری است

حسین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه با اشاره به مشکلات باشگاه استقلال مبارکه، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های بسیار این باشگاه، تاکنون موفق به جذب یک اسپانسر نشده‌‌ایم و مسئولان نیز هیچ اقدام جدی در این راستا صورت نداده‌اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک بودن فصل مسابقات لیگ برتر در فوتبال ساحلی و با وجود نبود حمایت‌ کننده مالی از این باشگاه، ناچار به انتقال تیم به یکی از استان‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال مبارکه ادامه داد: تاکنون چندین متقاضی شرکت در لیگ برتر از خارج استان با ما تماس گرفته‌اند و خواستار خرید امتیاز استقلال مبارکه برای حضور در لیگ برتر شده‌اند که هنوز پاسخ قطعی خود را به آنها نداده‌ایم.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل مسابقات لیگ برتر در صورتی که شرایط استقلال مبارکه به صورت کنونی ادامه داشته باشد و در لیگ برتر حضور پیدا نکنیم، به طور قطع به یک رده پایین‌تر تنزل یافته و احتمال انتقال این تیم تا پیش از پایان مهلت قانونی قوت می‌گیرد.

مرادی با بیان اینکه در شهرستان مبارکه هیچ اثری از فوتبال حرفه‌ای نیست، تاکید کرد: با وجود صنایع فراوان در شهرستان و هزینه‌های چندین میلیاردی که به نام شهرستان می‌شود، ما تنها 20 درصد از قرارداد یکی از بازیکن‌های سپاهان را نیاز داریم تا بتوانیم مشکلات مالی خود را ساماندهی کنیم و در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی در پایان از مسئولان خواستار حمایت جدی در این زمینه شد و افزود: بدون حمایت‌های مالی این تیم نمی‌تواند در لیگ برتر حضور پیدا کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول