اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس در جمع هواداران تیم برق شیراز:

جایگاه برق شیراز لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در جمع هواداران تیم برق شیراز با بیان اینکه ورزشگاه‌های فارس جایگاه مناسبی ندارد، گفت: جایگاه برق شیراز لیگ برتر است.

جایگاه برق شیراز لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین صبح امروز در جمع هواداران تیم برق شیراز با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در شیراز مورد رضایت نیست، اظهار داشت: شهر شیراز ورزشگاه‌های مناسب و در حد نام این شهر ندارد.

استاندار فارس با تاکید بر ضرورت احداث ورزشگاه‌هایی در شأن استان فارس گفت: باید در نقاط مختلف این استان صاحب ورزشگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلف ورزشی در حد و اندازه نام فارس شویم.

وی با بیان اینکه از ابتدای زمان مدیریتم در فارس مشکلات فوتبال و ورزشگاه‌های این استان دغدغه جدی من بود، تصریح کرد: با تغییر مدیریت در سازمان ورزش و جوانان از همان ابتدا خواهان تعمیر ورزشگاه حافظیه و حمایت جدی از تیم‌های ورزشی شدم.

صادق‌عابدین انتقال باشگاه برق به بخش خصوصی و خرید امتیاز تیم دسته یک استیل‌آذین را تنها نخستین گام برای راضی‌کردن هواداران فوتبال شیراز دانست و خاطرنشان کرد: انتظار دارم تمام پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان سابق برق شیراز به کمک این تیم بیایند.

وی با بیان اینکه جایگاه تیم برق شیراز با این تعداد هوادار غیور، در لیگ برتر است، اضافه کرد: اگر چه صعود به لیگ برتر کار سختی است اما جوانان فارس مرد روزهای سخت هستند.

استاندار فارس ادامه داد: همان‌طور که فارس در عرصه‌های علمی و فرهنگی در سطح کشور ممتاز است باید در ورزش نیز در حوزه قهرمانی حرف‌های بسیار برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی از روی علاقه به مردم فارس وارد این حوزه شده و فکر نمی‌کنم که فوتبال برای بخش خصوصی درآمدی داشته باشد.

به گزارش فارس، دقایقی پیش جمع کثیری از هواداران تیم فوتبال برق شیراز برای قدردانی از زحمات استاندار فارس با مدیریت ارشد این استان دیدار کردند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول