اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خبر داد

آغاز تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز/ صعود به لیگ برتر با نیروهای بومی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تمرینات این تیم در تبریز آغاز شده و این تیم روز دوشنبه هفته آینده برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به ارومیه می‌رود.

آغاز تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز/ صعود به لیگ برتر با نیروهای بومی

رسول خطیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز از دو روز پیش آغاز شده و این تیم با استفاده از نیروهای بومی برای صعود به لیگ برتر مهیا می‌شود.

وی افزود: تیم گسترش فولاد روز دوشنبه آینده برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی عازم ارومیه شده و مرحله بدنسازی را در این شهر طی خواهد کرد.

خطیبی، اسکلت‌بندی تیمش را از بازیکنان بومی ذکر کرد و گفت: دو سال پیش در حق گسترش فولاد و سال گذشته در حق ماشین‌سازی تبریز اجحاف صورت گرفت و مسلماً با تمرینات منظم و آماده‌سازی تیمی مقتدر اجازه تکرار این اتفاقات را نخواهیم داد.

گسترش فولاد تبریز در نخستین بازی تدارکاتی خود با نتیجه چهار بر دو تیم دوم پرسپولیس را شکست داد. هدایت این تیم بر عهده اسماعیل حلالی بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی است.

*بازیکنان گسترش فولاد در اردوی ارومیه

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز بازیکنان تیمش برای سفر به اردوی ارومیه و مسابقات لیگ یک همراه با باشگاه قبلی را به شرح زیر معرفی کرد:

احسان پهلوان‌زاده، هادی جعفری و پدرام نوری از گسترش فولاد تبریز، سید مهدی قریشی از تراکتورسازی، علیرضا نقی‌زاده، سعید آقایی، بهنام احسانی از امید تراکتورسازی، مهدی اسلامی از استقلال تهران، هدایت شهریاری از نفت آبادان، سعید مهدی‌پور از فولاد یزد، مرتضی محفوظی از نیروی زمینی تهران، حسین قهارپور،  اسماعیل بالی‌مقدس از تربیت‌یزد، کاوه زنگیان، سید رضا عزیزی، شهریار شیروند، مهرداد بایرامی، رسول علیزاده، مصطفی بابازاده، رسول علیپور، رضا جعفری، احد رستمی و محسن دلیر از ماشین‌سازی بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز هستند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول