اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

300 ورزشکار کردستان در بسیج جذب و سازماندهی شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان از جذب و سازماندهی 300 ورزشکار این استان در قالب رشته‌های مختلف خبر داد.

300 ورزشکار کردستان در بسیج جذب و سازماندهی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج جعفری صبح امروز در دومین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان کردستان در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: ورزش در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار است و ورود بسیج به این بخش به منظور تحقق راهبردها و ایجاد زمینه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان است.

به گفته وی، حضور بسیج در ورزش به نوعی اطمینان خاطر به خانواده‌ها می‌دهد که بدون هیچ دغدغه‌ای فرزندان خود را در رشته‌های ورزشی مورد علاقه ثبت‌نام کنند و با این عمل از گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

جعفری تقویت ابعاد قهرمانی و همگانی ورزش را حائز اهمیت دانست و گفت: تقویت معنویت در ورزشکاران با توجه به اسلامی بودن استان و کشور، از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

معاون تربیت بدنی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: شورای عالی بسیج ورزشکاران با تدابیر راهبردی و تشکیل حلقه‌های صالحین زمینه تحقق تقویت معنویت در ورزش و ورزشکاران را مهیا می‌سازد.

وی با اشاره به تشکیل 20 حلقه صالحین در بین ورزشکاران سازماندهی شده در بسیج در سه ماهه اول امسال، گفت: تا پایان سال‌جاری باید این حلقه‌ها به 120 مورد افزایش پیدا کند و این جز با همکاری هیئت‌های ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان ممکن نخواهد بود.

جعفری برگزاری همایش اخلاق، فضاسازی فرهنگی در مکان‌های ورزشی، تجلیل از مدال‌آوران آسیایی، جهانی و بین‌المللی استان، اعزام 320 ورزشکار به مناطق مختلف و تشکیل چهار هیئت عاشقان امام علی(ع) را از اقدامات و برنامه‌های امسال بسیج ورزشکاران استان کردستان برشمرد.

یکی از اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران کردستان هم در این جلسه بر لزوم داشتن برنامه فرهنگی تربیتی برای ورزشکاران تاکید کرد و گفت: دشمنان، ملت ایران را به دلیل برخورداری از تفکرات اسلامی، خطری برای خود قلمداد می‌کنند لذا همواره به دنبال راه‌هایی برای جدایی جوانان از نظام هستند.

علی سلطانی افزود: حلقه‌های صالحین به دنبال تدابیر برنامه‌های اخلاقی و معنوی است که تاکنون چنین بستری در جامعه ورزشی ما وجود نداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران را از آسیب‌ها و آفت‌های اجتماعی مصون می‌دارد که باید مسئولان هیئت‌ها از این طرح استقبال کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول