اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طارم:

ورزش در جامعه با اخلاقیات عجین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه طارم با تاکید بر اهمیت اخلاق در ورزش گفت: ورزش باید در جامعه با اخلاقیات عجین شود.

ورزش در جامعه با اخلاقیات عجین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری طارم اظهار داشت: ورزش مقوله‌ای است که اسلام نیز در آیات مختلف به آن تاکید کرده است.

وی با اشاره به فرمایشی از مولای متقیان افزود: حضرت علی ‌(ع) می‌فرماید "خوب است مومن شبانه روز را سه بخش کند و یک بخش مناجات با پروردگار، یک بخش را به معایش خانواده و یک بخش را به لذت های حلال اختصاص دهد.

امام جمعه طارم افزود: اگر لذت‌های حلال نباشد معنویت و معاش نیز نخواهد بود و پرداختن به لذت‌های حلال همچون ورزش باعث آرامش قلب می‌شود، اما در کنار ورزش اخلاقیات نیز باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پهلوان عرصه انسانیت حضرت علی (ع) را به اخلاق می‌شناسیم، ادامه داد: باید قهرمانان و تماشاگران نیز اخلاقیات و انسانیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صادقی‌پور با اشاره به ساخت استخر سرپوشیده در طارم احداث گفت: مردم این شهرستان خواستارند که پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود و در صورت امکان امسال به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این جلسه معاون فرماندار شهرستان طارم نیز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های آموزشی شنای دانش‌آموزان با مشکل استخر مواجه است، استخر این شهرستان هرچه سریعتر آماده و به بهره‌برداری برسد.

حسن حیدری افزود: سرانه ورزشی شهرستان طارم از میانگین استان بالاتر است، ولی چند روستا که بالای هزار نفر جمعیت دارد با کمبود سالن مواجه هستند که امیدواریم با تمهیدات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان این مشکل حل شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول