اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه:

معضل اجتماعی در اماکن ورزشی کهگیلویه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: با همکاری و تدابیر ارزنده نیروی انتظامی هیچ گونه معضل اجتماعی در اماکن ورزشی این شهرستان وجود ندارد.

معضل اجتماعی در اماکن ورزشی کهگیلویه وجود ندارد

علی برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دولت نهم و دهم خدمات زیادی را در عرصه ورزش به شهرستان کهگیلویه ارائه دادند، اظهار کرد: قبل از دولت‌های نهم و دهم سرانه فضای ورزشی برای هر نفر در شهرستان کهگیلویه 13 سانتی‌متر بود که با خدمات ارزنده این دولت در ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی این رقم اکنون چند برابر آمار گذشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ادامه داد: در هفته دولت تعداد 12 زمین خاکی و روستایی این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که به افرایش سرانه فضای ورزشی ما و رساندن آن به بیش از 85 سانتی‌متر کمک خواهد کرد.

برومند افزود: در کنار این زمین‌های خاکی در این شهرستان یک سالن هزار و 200 نفره را در دست ساخت داریم که کار آن در تیرماه امسال آغاز شده و اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به ساخت دو سالن ورزشی دیگر یکی در چنگلوا و دیگری در درقک دیشموک اشاره کرد و گفت: سالن چنگلوا 35 درصد و سالن درقک پیشرفت بالای 50 درصدی دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با ساخت این دو سالن و سالن هزار و 200 نفره سرانه فضای ورزشی این شهرستان به بیش از 88 سانتی‌متر برای هر نفر خواهد رسید.

برومند در ادامه به موضوع امنیت در سالن‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: امنیت در خود اماکن ورزشی برقرار است که ما باید از خدمات خوب و قابل تقدیر نیروی انتظامی و فرماندهی تلاشگر آن قدردانی کنیم.

وی افزود: ورزشکاران این شهرستان بدون دغدغه خاطر و آسوده و با اطمینان در اماکن ورزشی این شهرستان فعالیت می‌کنند و آن چه که در زمینه امنیت این اماکن گفته شده تنها مربوط به پارکی نیمه تمام و یا شاید مخروبه در کنار سالن شهید باهنر این شهرستان است که تعدادی اراذل و اوباش در آن حضور دارند و نیاز به ساماندهی دارد.

این مسئول، نیروی انتظامی را یار و یاور ورزشکاران این شهرستان و اداره ورزش و جوانان دانست و گفت: حتم داریم که پارک یاد شده نیز با تدابیر این خادمان بصیرتمند از وجود اراذل و اوباش پاک خواهد شد.

برومند تصریح کرد: به لطف همکاری مستمر نیروی انتظامی هیچ گونه معضل اجتماعی در اماکن ورزشی این شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول