اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

ضریب نفوذ فاضلاب خانگی در خوزستان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ضریب نفوذ فاضلاب خانگی در استان خوزستان افزایش می‌یابد.

ضریب نفوذ فاضلاب خانگی در خوزستان افزایش می‌یابد

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: هیئت وزیران مجوز احداث 10 تصفیه‌خانه را با استفاده از فایناس داخلی و خارجی صادر کرده است که از این تعداد پنج تصفیه‌خانه فاضلاب به مناقصه بین‌المللی رفته و مناقصه پنج تصفیه‌خانه شهرهای شوش، اندیمشک، بهبهان، بستان و ایذه نیز در آینده‌ای نزدیک به‌صورت بین‌المللی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب شهروندان خوزستانی است، افزود: استفاده از سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و مؤسسات معتبر به‌منظور احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تعدادی دیگر از شهرها در حال پیگیری است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تصریح کرد: اجرای پروژه‌های فاضلاب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فایناس یکی از اقدامات جدید و مؤثر شرکت آبفا در استان است که ضریب نفوذ فاضلاب خانگی و شاخص‌های بهداشتی را به میزان قابل توجهی در استان خوزستان افزایش خواهد داد.

وی اضافه کرد: عمده‌ترین مشکل فاضلاب در شهرهایی چون آبادان، فرسودگی سیستم شبکه فاضلاب بوده که با تأمین اعتبار ویژه در این خصوص و ارائه راهکارهای جدید به‌زودی سیستم جدید جایگزین و یا ساماندهی می‌شود.

صنیعی‌نژاد همچنین عنوان کرد: به‌منظور حفاظت از منابع آبی، رعایت شاخص‌های زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، عملیات اجرایی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب در دستور کار شرکت قرار گرفت و به مناقصه بین‌المللی گذاشته شده است.

وی در پایان اظهار کرد: با وجود تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده به کشورمان، مناقصه بزرگ 10 شهر استان خوزستان در دو مرحله در حال تنظیم، انجام و پیگیری است که هر چه سریع‌تر با همت مسئولان شهری و استانی محقق می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول