اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان:

محدودیت فضای فیزیکی بزرگ‌ترین ضعف نمایشگاه اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه مساحت نمایشگاه اصفهان تنها 10 هزار مترمربع است، گفت: این محدودیت فضایی مشکلات زیادی را برای برنامه‌ریزی‌های پیش روی نمایشگاه قرار داده است.

محدودیت فضای فیزیکی بزرگ‌ترین ضعف نمایشگاه اصفهان است

رسول محققیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: برای جبران کمبود فضای فیزیکی نمایشگاه اصفهان راه‌اندازی طرح نمایشگاه روشن دشت را در مساحت 25 هزار مترمربع، در دستور کاری خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ساخت طرح نمایشگاه روشن دشت در نیمه‌های راه است، تاکید کرد: زیرساخت‌های‌ نمایشگاه جدید آماده شده است و با برطرف شدن برخی از موانع به زودی شاهد راه‌اندازی این مرکز نمایشگاهی هستیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در مورد نحوه عملکرد نمایشگاه برای واگذاری غرفه‌ها به متقاضیان با بیان اینکه این واگذاری به دو صورت انجام می‌شود، تصریح کرد: تعدادی از غرفه‌های نمایشگاه بر اساس زمان حضور است، بدین گونه که هر کدام از متقاضیان با زودتر مراجعه کردن خود به نمایشگاه و در اختیار گرفتن پلان غرفه‌ها فضای بهتری را از آن خود می‌کند.

وی ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها نیز واگذاری غرفه‌ها بر اساس زیرشاخه‌های یک رشته انجام می‌شود که در این راستا بخش‌هایی که از علوم مشترک تشکیل شده است را وارد یک محدود کرده تا بدین وسیله از پراکنده شدن نمایشگاه به منظور تسهیل نیاز بازدید‌کنندگان جلوگیری کنیم.

محققیان بیان داشت: البته با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه باید این نکته را در نظر داشت که در نمایشگاه‌هایی که واگذاری غرفه‌ها بر اساس زیرشاخه‌ها انجام می‌شود رضایت کمتری از سوی غرفه داران حاصل می‌شود.

وی در مورد اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه تقویم کاری خود را یک سال زودتر در سایت اختصاصی قرار می‌دهد، تصریح کرد: علاقه‌مندان همواره با شناسایی فعالان نمایشگاه ایجاد شده در حیطه کاری خود، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بر اساس بانک اطلاعاتی خود یا بر مبنای همکاری تمام سازمان‌های دولتی از جمله اتاق بازرگانی و همچنین خانه صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های آتی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه قرآن طی چند روز آینده برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول