اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس قضایی کل کشور:

تلاش همگانی برای ریشه‌کنی مفاسد اداری و مالی شکل بگیرد

خبرگزاری فارس: بازرس قضایی کل کشور گفت: مسئولان باید برای آشنایی عمیق با قوانین بیش از پیش تلاش کنند و تلاش همگانی برای ریشه‌کن کردن مفاسد اداری و مالی شکل بگیرد.

تلاش همگانی برای ریشه‌کنی مفاسد اداری و مالی شکل بگیرد

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقامات اجرایی در پست‌های مختلف باید قوانین مصوب در زمینه‌های گوناگون اعم از اختلاس، ارتشاء، اعمال نفوذ و ... را به طور دقیق مطالعه کرده و برای اجرای این مواد و تبصره‌ها به طور مستمر تلاش کنند.

وی مطالعه قوانین منع مداخله را بیش از سایر قوانین به مقامات توصیه کرد و ادامه داد: چنانچه مقامات و مسئولان صرف‌نظر از هر جایگاه و پستی نسبت به وظایف و اختیارات قانونی خود و همکاران خود آگاهی کافی پیدا کنند به ندرت وقوع مشکل را شاهد خواهیم بود پس می‌طلبد قوانین مصرح در موضوع‌های مختلف را مطالعه کنند.

ذاکر با تاکید بر اینکه مبارزه با ظهور و بروز مفاسد اداری و مالی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های هر شخصی قلمداد می‌شود، ادامه داد: وقوع تخلفات اداری و مالی حتی در نازل‌ترین سطح منجر به بدبینی اقشار مختلف جامعه می‌شود، پس باید در راستای ریشه‌کن کردن این معضل‌ها نیز تلاش شود.

وی بر اهتمام برای شناسایی تهدیدها و آسیب‌شناسی محیط کار تاکید کرد و گفت: برای اینکه به اربا‌ب‌رجوع‌ها در همه زمینه‌ها خدمات درست، به‌هنگام و مطابق با نیاز آنها ارائه شود باید در راستای شناختن موانع خدمت‌رسانی و رفع کردن آنها گام برداشته شود.

بازرس قضایی کل کشور با اظهار به اینکه ملت ایران از مسئولان انتظار احیای حکومت مبتنی بر اسلام را دارند، اظهار داشت: ملت ایران بسیار فهیم، هوشیار و بابصیرت هستند زیرا از یک طرف از برهه‌های مختلف تاریخی اعم از کمونیستی و ... عبور کرده‌اند و از طرف دیگر از ائمه معصوم (ع) شناخت کافی دارند و از این رو انتظار بر حقی دارند که قوانین حکومت اسلامی در جامعه جاری و ساری شود.

ذاکر قدرت را برای تکریم مردم نه تحقیر آنها دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تحریم سیاسی و اقتصادی کشورمان به انواع ترفندهای غیرانسانی دست می‌زنند و برای تنگ کردن عرصه برای ما تلاش می‌کنند ولی ملت با این همه انتظار خدمت‌رسانی دارند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول