اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

90 درصد جمعیت کشور زیر پوشش سیگنال‌رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت:‌ تا پایان امسال 90 درصد پوشش جمعیتی کشورمان زیر پوشش سیگنال‌رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند.

90 درصد جمعیت کشور زیر پوشش سیگنال‌رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث طهماسبی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: یکی از سیاست‌گذاری‌های اصلی ما تقویت و ارتقای کیفیت برنامه‌های تولیدی و پخش آن به شکل دیجیتال است تا همه هموطنانمان بتوانند از برنامه‌های شبکه‌های مختلف استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری شعار ما ارتقای تراز کیفی برنامه‌های تولیدی و پخش شده از شبکه‌های مختلف است که در صدد هستیم به امید خدا و یاری مسئولان استان‌های مختلف تکنولوژی جدید سیگنال‌رسانی دیجیتال را در تمام مناطق شهری و روستایی برقرار کرده و فراگیر کنیم.

طهماسبی با بیان این‌که تمام زیرساخت‌های لازم برای تولید و پخش برنامه‌های فاخر در اردبیل فراهم است، خاطر نشان کرد: همدلی و همکاری مسئولان استان در کمک به اهداف رسانه‌های ملی قابل تحسین است.

این مسئول اضافه کرد: همه مسئولان ما باید کل خدماتی که در نظام اسلامی صورت می‌گیرد از طریق رسانه ملی به خوبی و شایستگی اطلاع‌رسانی کنند چرا که امروز در مقطع حساسی قرار داریم و دشمن تلاش می‌کند تا کارها و پیشرفت‌های به وجود آمده را تخطعه کرده و زیر سئوال ببرد.

وی بیان کرد: وظیفه ما در حوزه رسانه جلوگیری از تبلیغات سو دشمنان از طریق تولید و پخش برنامه‌های مخاطب‌پسند است که در این زمینه گام‌های اساسی و جدی نیز برداشته شده است.

به گزارش فارس، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان ادامه داد: رسانه ملی با تمام توان، مجاهدت و هوشمندی در برابر این هجمه‌ها ایستاده و اجازه نمی‌دهد عرصه رقابت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای به سمت حرکت‌های یک‌جانبه سوق پیدا کند.

طهماسبی گفت:‌ در حال حاضر کلیه شبکه‌های استانی صدا و سیما به شکل دیجیتالی پخش می‌شود به طوری که سال گذشته سیاست معاونت استان‌ها برقراری هویت مستقل هم در بخش تولید و هم پخش برنامه‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: با تمام توان سعی می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های خود را به سمتی حرکت دهیم تا به شکل فراگیر مردم از برنامه‌های متنوع شبکه‌های صدا و سیما استفاده کنند و اهداف نظام اسلامی را در جامعه محقق سازند.

طهماسبی هرگونه اقدام در حوزه رسانه را نیازمند همفکری و تعامل و کار تیمی توصیف کرد و اظهار داشت: با این‌که برای تولید برنامه‌ها و سریال‌ها نیاز به نمایشنامه و سایر اقدامات نرم‌افزاری است اما وجود نیروهای فنی و پشتیبانی برای تولید موفق برنامه‌ها مهم و ضروری است.

وی اهمیت آموزش و تربیت را در حوزه رسانه به ویژه رسانه فراگیری همچون صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی را یادآور شد و تصریح کرد: از این طریق می‌توان جامعه اسلامی را به سمت تعالی واقعی در اهداف و برنامه‌ها سوق داد.

طهماسبی همچنین یادآور شد: در کنار تولید و تقویت شبکه‌ها و برنامه‌های متنوع ما سعی کردیم تنوع را نیز در دستور کار قرار دهیم تا شبکه‌های مطابق و متناسب با ذائقه و خواسته عموم مردم شکل بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با مجهز شدن به امکانات مدرن است که می‌توانیم در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی بایستیم و دشمن را در یک غافلگیری واقعی وادار به تسلیم کنیم.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول