اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی/

نمایش تولیدات دیجیتالی 60 شرکت داخلی در بیرجند

خبرگزاری فارس: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی که از صبح امروز آغاز به کار کرده در شیفت عصر خود با حرارت بیشتری فعالیتش را آغاز کرد.

نمایش تولیدات دیجیتالی 60 شرکت داخلی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی که امروز گشایش یافت، 60 شرکت تولیدکننده نرم‌افزار از استان‌های خراسان جنوبی، تهران، همدان، یزد، خراسان رضوی، قم و اصفهان حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی در بخش‌های مختلف رسانه‌های دیجیتال، سالم‌‌سازی فضای رسانه‌های مجازی و ترویج استفاده بهینه از رسانه‌های دیجیتال برگزار ‌شده و محصولات عرضه شده در آن از تخفیف 50 درصدی از طریق بن خرید برخوردار است.

برای نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی که تا سی‌ام بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند دایر خواهد بود تبلیغات محیطی خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌ دیجیتال که با حضور افراسیابی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برپا شد، با اشاره به اینکه بحث رسانه دیجیتال از دغدغه‌های این اداره‌ کل است، گفت: رسانه دیجیتال یک جعبه سیاه و سفید است که می‌تواند تهدید و فرصت‌هایی را ایجاد کند.

محمد مطهری‌فر افزود: فضای مجازی کوتاه‌ترین مسیری است که در بازتاب بیداری اسلامی می‌تواند مؤثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این نمایشگاه 60 شرکت معتبر نرم‌افزاری حضور دارند که از جمله آنها شرکت‌هایی از تهران، قم، مشهد، همدان و یزد است.

مطهری‌فر عنوان کرد: هشت دستگاه در این نمایشگاه حضور فعال دارند که در 12 بخش کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: جنگ‌ نرم، بازی رایانه‌ای، نشست و کارگاه، پژوهش و فناوری و نرم‌افزارهای رسانه‌ای از بخش‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از توزیع 7 هزار نرم‌افزار برای فروش با تخفیف 50 درصدی خبر داد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 26 تا 30 بهمن ماه جاری از ساعت 9  تا 12 و 16 تا 20 در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند دایر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول