اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

16 کانال دیجیتالی در شهرهای اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ‌یکی از برنامه‌های اولویت‌دار امسال ما راه‌اندازی 16 کانال دیجیتال در شهرستان‌های اردبیل است.

16 کانال دیجیتالی در شهرهای اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی در همایش مدیران واحدهای مختلف شبکه سبلان در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی این کانال‌های دیجیتال مردم شهرهای مختلف استان قادر می‌باشند 16 کانال تلویزیونی و رادیویی مراکز استان‌ها و شبکه‌هایی چون شما، بازار، نمایش و... را دریافت کرده و از آنها استفاده کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در کنار این اقدام بزرگ‌ترین استریو رادیویی و تلویزیونی نیز در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بخشی از برنامه‌ریزی‌ها و تولید برنامه‌ها در فضای کیفی‌تر انجام شود.

صادقی‌جهانی از افزایش 140 درصدی تولید برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته سه هزار و 800 ساعت برنامه در رادیو و دو هزار و 100 ساعت برنامه در سیمای سبلان تولید و پخش شد.

این مسئول اضافه کرد: 9 ساعت برنامه مستند، 45 ساعت برنامه نمایشی و عروسکی و 12 ساعت برنامه انیمیشن یا پویانمایی در شبکه استانی سبلان تولید شده است.

وی به اقدامات انجام شده نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته شاهد افزایش ساعات پخش برنامه‌های رادیویی به میزان 20 ساعت و 24 ساعته شدن سیمای سبلان بودیم.

به گزارش فارس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل فعالیت رادیو آران را نیز یکی از توفیقات دیگر صدا و سیمای مرکز استان اعلام کرد و بیان داشت: این شبکه رادیویی برون‌مرزی از ابتدای فعالیت خود تا پایان سال گذشته بیش از یک هزار و 340 ساعت برنامه تولید و پخش کرده است.

صادقی‌جهانی با یادآوری این‌که تولید و پخش این برنامه‌ها همراه با رضایت مردم بوده است، گفت: در ایام نوروز نیز برنامه‌های خوبی در شبکه سبلان پخش شد و تلاش کردیم تا با همکاری خوب مسئولان یک وضعیت مناسبی را در تهیه و تولید برنامه‌ها شاهد باشیم.

وی نقش مهم رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های جمعی و گروهی را در آگاهی‌بخشی به جامعه و دوری از هرگونه تنش و التهاب یادآور شد و افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع و آگاهی‌بخش سعی می‌کند هم به رسالت عظیم خود در ایجاد رضایتمندی مردم عمل کند و هم بتواند بخشی از وظایف و رسالت خود را در گسترش کیفی و ارتقای زیرساخت‌های برنامه‌سازی انجام دهد.

صادقی‌جهانی یکی از اهداف قابل تأمل و پیگیری در سال‌جاری را تلاش برای ساختن برنامه‌هایی با هدف پیاده شدن شعار سال اعلام کرد و اظهار داشت: رسانه ملی آماده است تا با تهیه، تولید و پخش برنامه‌های متنوع مردم را به استفاده از تولیدات داخلی و دوری از هرگونه مصرف کالاهای خارجی دعوت کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از وظایف رسانه‌ها تقویت مؤلفه‌های تولید داخلی و بستر کار و فعالیت بیشتر است که در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی در صدا و سیمای مرکز اردبیل آغاز شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول