اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای دیجیتالی کردن شبکه تلویزیونی سبزوار

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار سبزوار از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای دیجیتالی کردن شبکه تلویزیونی سبزوار خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای دیجیتالی کردن شبکه تلویزیونی سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه اختصاص این مبلغ در سفر دور چهارم ریاست جمهوری به سبزوار مصوب شده است، اظهار کرد: افزایش کیفیت در دریافت تمام شبکه‌های داخلی و کاهش استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی خانواده‌ها از نتایج اجرای این طرح خواهد بود.

وی به برگزاری نکوداشت حمید سبزواری بعد از ماه مبارک شعبان اشاره کرد و گفت: تمام مقدمات برای برگزاری بزرگداشت این شاعر فرهیخته فراهم شده بود اما به دلیل پیش بینی‌های صورت گرفته در ارتباط با دیدار با رهبر معظم انقلاب، برگزاری این مراسم با تاخیر مواجه شد.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: نظر مثبت رهبر معظم انقلاب در مورد استاد حمید سبزواری، رغبت و وظیفه مسئولان و مردم سبزوار را در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این نکوداشت سنگین‌تر کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج عفاف و حجاب به عنوان یک تکلیف دینی، گفت: امروز دشمن با همه امکانات به دنبال رواج بی‌عفتی، بدحجابی و ناهنجاری‌های اخلاقی در جوامع اسلامی است.

فرماندار سبزوار اذعان داشت: بروز برخی موارد بدحجابی در شهرهای بزرگ نشان دهنده ناکافی بودن اقدامات فرهنگی است.

وی از اجرای طرح میان مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سبزوار خبر داد و گفت: اجرای این طرح کارشناسی شده در بازه زمانی 18 ماهه با نتایج بسیار مطلوبی همراه بود.

شعبانی با اشاره به اینکه در این راستا کار فرهنگی و برخورد نرم‌افزاری انجام خواهد شد، افزود: امیدواریم در کمتر از زمان تعیین شده این طرح در سیستم اجرایی سبزوار که همواره به عنوان یک شهرستان تاریخی و مذهبی و دوست‌دار اهل بیت مطرح بوده است، اجرا شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول