اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی قدس

پنج غرفه و ایستگاه فرهنگی در کرج ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با روز جهانی قدس پنج غرفه و ایستگاه فرهنگی در کرج ایجاد می‌شود.

پنج غرفه و ایستگاه فرهنگی در کرج ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کاشانی‌پور ظهر امروز در ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: هر ساله با برنامه‌ریزی‌های اساسی و اجرای برنامه‌های فرهنگی سعی در برگزاری هر چه باشکوه روز جهانی قدس داریم.

وی ادامه داد: این روز بنا به فرموده امام راحل(ره) نامگذاری شده است و ابتکار و آینده نگری از سوی ایشان به شمار می‌رود.

این مسئول تأکید کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بوده و  مردم با حضور در برنامه‌ها و راهپیمایی این روز علاوه بر به نمایش گذاشتن وحدت با مردم فلسطین انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

کاشانی پور اظهار داشت: وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و اطاعت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه است تا بتوانیم در جهت تقویت و تشدید بیداری اسلامی گام برداریم.

وی تأکید کرد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی بیدار شده و این بیداری را مدیون حرکت بزرگ و انقلابی مردم ایران هستند.

کاشانی پور ایجاد نهضت بیداری اسلامی را در کشورهای مسلمان و دستاورد این حرکت عظیم در شکست ابهت رژیم صهیونیستی را نیز یکی دیگر از آثار و برکات روز جهانی قدس اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری برنامه‌های متنوع در این روز اشاره کرد و گفت: اجرای مسابقه عکاسی و نقاشی، برگزاری همایش ویژه ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، تهیه و تدوین کتاب‌های قطع جیبی مرتبط با مراسم روز جهانی قدس، انتفاضه و صهیونیسم از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این روز است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول