اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حوزه هنری با همه کمبودها کارهای فرهنگی بزرگ انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری با همه کمبودها اعم از فضای کم و اعتبارات اندک کارهای فرهنگی بزرگ انجام می‌دهد.

حوزه هنری با همه کمبودها کارهای فرهنگی بزرگ انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، مرتضی رهنما ظهر امروز در بازدید از حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای حوزه هنری و استیجاری بودن ساختمان این مرکز اعلام کرد: کارهای بزرگی توسط این دستگاه فرهنگی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به کتاب ملی "پایی که جا ماند" اشاره کرد.

رهنما به کسب موفقیت‌های مختلف توسط هنرمندان حوزه هنری اشاره و اظهار کرد: اینها همه نشان از تلاش و حمایت این مرکز از هنرمندان است که خود را محدود به کمبودها نکرده‌اند و با وجود مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی ضمن اعلام آمادگی و پشتیبانی از این دستگاه فرهنگی اضافه کرد: انجام کارهای فرهنگی از ضروریات جامعه امروزی است چراکه فرهنگ زیربنای یک جامعه به شمار می‌آید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با این توضیح که کارهای فرهنگی همیشه در شرایط سختی قرار دارند و با مهجور خواندن هنر، عنوان کرد: اما در این یکی دو سال اخیر با تخصیص ارتقای شاخص‌های فرهنگی کارهای بزرگی در زمینه‌های فرهنگی صورت گرفته و ما هم اعتقاد داریم به همان اندازه که به زیرساخت‌های عمرانی پرداخته می‌شود به مسائل فرهنگی نیز باید توجه شود.

فرهاد باقرپور افزود: مشکل تجهیزات اداری در حوزه فناوری حوزه هنری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت وجود فضای ساختمانی مازاد، برنامه‌ریزی برای حل مشکل فضای ساختمان حوزه هنری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با نگاه به حمایت از هنرمندان اضافه کرد: مدیران استانی به خرید آثار هنری دینی گرایش پیدا کنند تا هنرمندان بیش از پیش به تولید آثار عمیق و بزرگ مبادرت ورزند.

در این دیدار رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام شده و همچنین فعالیت‌های در دست اقدام اشاره کرد و گفت: در صورت مشارکت با سایر دستگاه‌های فرهنگی می‌توان کارهای خیلی خوبی در زمینه فرهنگ این استان انجام داد.

رضا پارسیان‌نژاد افزود: حوزه هنری با کمترین امکانات بهترین استفاده را کرده که از آن جمله می‌توان به تولید 10 جلد کتاب، تهیه و تدوین مجله فرهنگی هنری جهت پخش از سیمای استانی، تولید فیلم مستند، نمایش و ...  اشاره کرد.

وی همچنین با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر تولید آثار هنری کیفی جهت خدمت به مردم، تأکید کرد: پرسنل حوزه هنری استان که خود از هنرمندان متعهد هستند در انجام این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول