اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل:

ورود 100 تن مرغ منجمد به اردبیل/قیمت مرغ شکسته می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: با ورود 100 تن مرغ منجمد در روزهای آینده قیمت مرغ تعدیل شده و کاهش خواهد یافت.

ورود 100 تن مرغ منجمد به اردبیل/قیمت مرغ شکسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل به وضعیت کنترلی بازار مرغ اشاره کرد و اظهار داشت: در اوایل کار دلالان و واسطه‌گران برخی از استان‌ها با اقدامات نسنجیده خود ابتکار عمل را از دست ما گرفتند اما با تصمیم‌گیری در ستاد تنظیم بازار سعی کردیم بر تثبیت قیمت 4 هزار و 700 تومان عرضه مرغ را تاکید کرده و بر آن پافشاری کنیم.

وی با اعلام اینکه با کنار گذاشته شدن واسطه‌ها با نام کشتار‌کن سعی کردیم قیمت مرغ را پایین بیاوریم، افزود: به ازای تحویل هر کیلو گوشت مرغ 2.5 کیلو سویا تحویل آنها می‌شد که ما در این زمینه با مشکلی روبرو شدیم  و واسطه‌گران با عنوان کشتار‌کن سعی می‌کردند در این ارتباط نیز سودی به جیب بزنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل یادآور شد: با تدبیر استاندار اردبیل جلوی این سوء استفاده گرفته شده و نحوه توزیع کنحاله و سویا نیز تغییر پیدا کرده و ما در فصل جوجه‌ریزی کنجاله را تحویل مرغدار می‌دهیم و از او تعهد می‌گیریم که ظرف 40 تا 50 روز مرغ تولید شده خود را تحویل بازار دهد.

عزیزی از افزایش کشتار مرغ تا 100 تن و بیشتر از نیاز بازار خبر داد و گفت: با ورود مرغ منجمد به استان به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده قیمت مرغ تعدیل شده و به 4 هزار و 700 تومان برسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی استان اشاره کرد و بیان داشت: روسای دستگاه‌ها با شرکت در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل سعی کرده‌اند پیشنهادات خود را ارائه کنند و ما سعی کردیم این نظرات و مسائل را مورد رصد و پیگیری قرار دهیم تا بر همین اساس توزیع اعتبارات را شاهد باشیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل تاکید کرد: مدیری که در شهرستان‌ها و در کمیته برنامه‌ریزی حضور نیافته دیگر فرصتی برای تجدید نظر و یا تعویض موافقت‌نامه‌ها ندارد.

عزیزی از ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای خبر داد و افزود: برخی شاخص‌ها در این امر لحاظ نشده بود که با مراجعه حضوری و مکاتبات متعدد سعی کردیم به نحوی اقدام کنیم تا به رفع برخی از ایرادات ترتیب اثر داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست دولت سیاست صرفه‌جویی در هزینه‌کرد‌هاست ما نیز سعی داریم هزینه‌ها را به حداقل رسانده و ضعف‌ها و محدودیت‌ها را با تدبیر درست اصلاح و در مرحله اجرا با توان مضاعف برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول