اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

نحوه توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری به شکل مطلوبی در حال انجام است و این استان مشکلات دیگر استان‌ها را در خصوص تامین و توزیع گوشت مرغ ندارد.

نحوه توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار این استان اظهار داشت: کمبود مرغ در کشور یکی از مشکلاتی است که در ماه‌های اخیر به وجود آمده این در حالی است که با وجود این مشکلات توزیع مرغ در این استان به نحو مطلوب انجام شده است.

وی بر ضرورت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد و افزود: توجه به نیاز مردم استان و ارائه گوشت مرغ با قیمت مناسب وظیفه مسئولان ذی‎ربط است که خوشبختانه این مهم تاکنون در استان به خوبی محقق شده است.

فروزنده ادامه داد: البته در تامین مرغ مردم استان با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده و هستیم که این مسئله بیشتر به همکاری و تعامل مرغداری‌های استان مربوط می‎شود.

وی بر ضرورت همکاری مرغداری‌ها برای رفع مشکل کمبود مرغ در استان تاکید کرد و گفت: مرغداران باید در تنظیم بازار و قیمت مرغ مسئولان ذی‎ربط را کمک کنند این در حالی است که در برخی از مقاطع با عدم همکاری خود در بازار تنش ایجاد می‌کنند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با برگزاری جلسات و کمیسیون‌های متشکل از مرغداران، اتحادیه کشتارگاه‌ها و سایر مسئولان اجرایی و ذی‎ربط استان مشکلاتی که در تولید، توزیع و قیمت مرغ در استان وجود دارد رفع خواهد شد.

فروزنده اظهار داشت: باید بر اساس مبنای تعیین قیمت مرغ، قیمت متعادلی در بازار مصوب شود و بر اساس همین قیمت مرغ در اختیار مصرف‌کننده قرار داده شود.

وی قیمت مصوب هر کیلو مرغ در این استان را 6 هزار و 100 تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در کنار عرضه مرغ با این قیمت در بازار، به خاطر قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و ایجاد تعادل در بازار در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، مرغ کیلویی 4 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود.

فروزنده بر ضرورت کنترل شدید بازار از سوی ماموران تعزیرات و نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: با هر فروشنده‌ای که از قیمت اعلام شده تخلف کند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول