اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع خیرین داوطلبان هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان

1200 سبد کالای ضروری تهیه و توزیع کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 200 سبد کالای ضروری توسط مجمع خیرین معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تهیه و توزیع شد.

1200 سبد کالای ضروری تهیه و توزیع کرد

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و پیروی از سیره و منش حضرت علی (ع) مجمع خیرین معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان با کمک و مساعدت بی‌نظیر خیرین در اهدا کمک‌های نقدی، تعداد هزار و 200 سبد کالای ضروری به نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: این تعداد سبد کالا شامل برنج، حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن و مرغ به ارزش 600 هزار ریال تهیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان داشت: این تعداد سبد کالا بین خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست و نیازمندان شناسایی شده توسط خیرین و معتمدین توزیع شد.

راشکی گفت: این تعداد سبد کالا در مرحله نخست توزیع شده که کماکان در دو مرحله دیگر در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خیرین و نیکوکاران افزود: پیش‌بینی می‌شود مبلغ 2 میلیارد ریال تا پایان دو مرحله توسط خیرین جمع‌آوری و در ماه مبارک در قالب سبد کالای غذایی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول