اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی:

سازمان حج تنها متولی سفرهای زیارتی خارجی است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی گفت: تنها متولی سفرهای زیارتی خارجی، در حال حاضر سازمان حج و زیارت است.

سازمان حج تنها متولی سفرهای زیارتی خارجی است

محمدسعید ولیزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: ضریب اشغال هتل‌ها در ماه مبارک رمضان برابر پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است به دلیل فصل گرما و قصد 10 روزه مسافران روزه‌دار و دیگر مسائل کم‌تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از ورودی و خروجی مسافرین در تابستان امسال نمی‌توان ارائه کرد اما می‌توان در مقایسه با سال گذشته به این امر اشاره کرد که استقبال هم در تورهای خروجی به مقاصد داخلی و خارجی و هم در تورهای ورودی کاهش یافته است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی گفت: تورهای ورودی از کشورهای کویت، عربستان، عراق، پاکستان و افغانستان است و تورهای خروجی شامل کشورهای ترکیه، امارات عربی متحده، مالزی و تایلند است.

ولیزاده ادامه داد: تسهیلات مورد نظر برای دفاتر خدمات مسافرتی، جوایز صادراتی و تسهیل در امر صدور ویزای ایران برای اتباع کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای اسلامی است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در بخش تورهای زیارتی خارجی، به دلیل اوضاع خاص داخلی کشور سوریه، پروازهای مربوط به این کشور، از مدتی قبل لغو شده و تنها متولی سفرهای زیارتی خارجی، در حال حاضر سازمان حج و زیارت است. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول