اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر ارزیابی وزارت آموزش و پرورش:

مشکلی در اجرای نظام 3-3-6 در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از آمادگی کامل این وزارتخانه برای اجرای نظام 3-3-6 در کشور خبر داد.

مشکلی در اجرای نظام 3-3-6 در کشور وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم مستقیم ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای معاونین و مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش با مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: ادارات آموزش و پرورش در استان‌‌های مختلف کشور به صورت شبانه‌روزی در حال برنامه‌ریزی به منظور اجرای هر چه بهتر نظام 3-3-6 هستند و خوشبختانه مشکلی در زمینه اجرای این طرح در کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اجرای نظام 3-3-6 یکی از بندهای مهم سند تحول بنیادین است که تمام ادارات آموزش و پرورش باید تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این طرح به کار گیرند.

مدیرکل دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تحقق سند تحول بنیادین یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به راستی سند تحول است و همه کارکنان آموزش و پرورش در تحقق این سند مسئولند.

مستقیم با اشاره به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 90 درصد ثبت‌نام‌های دوره ابتدایی کشور به ثبت رسیده است که این ثبت‌نام امکان برنامه‌ریزی بهتر را برای مسئولان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه تا 15 تیر ماه جاری بود که تا آخر تیر ماه جاری تمدید شده است و والدین باید نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود تا این تاریخ اقدام کنند.

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 300 مدرسه شاهد در سال تحصیلی گذشته در کشور گفت: در سال گذشته 322 هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کردند.

مریم خلیلوند افزود: خوشبختانه استقبال مردم از تحصیل فرزندانشان در این مدارس بسیار بالاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: تمامی تدابیر لازم برای اجرای نظام 3-3-6 در استان مرکزی اندیشیده شده و امکانات و نیروهای مورد نیاز نیز تامین شده است.

سیف‌الله کریم‌زاده بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان استان بالغ بر 246 هزار دانش‌آموز است که از این تعداد 202 هزار نفر در مدارس دولتی و مابقی در مراکز غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول