اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف کرمان خبر داد

اجرای ضیافت الهی در 9 بقعیه شاخص شهر کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان ‌از طرح ضیافت الهی در 9 بقعیه شاخص شهر کرمان خبر داد.

اجرای ضیافت الهی در 9 بقعیه شاخص شهر کرمان

محمد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان گفت: اجرای محافل انس با قرآن، ترتیل و جزء‌خوانی و تفسیر روزانه ‌قرآن کریم و اقامه نماز جماعت‌ در سه وعده ‌با حضور روحانیان بومی و همچنین محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح در ماه مبارک رمضان است. 

وی بیان داشت: در طرح یکسان‌سازی قرآن‌های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه 2 هزار جلد قرآن فرسوده جمع‌آوری شد.

میرزایی با بیان اینکه 400 جلد قرآن کریم در آستانه ماه مبارک رمضان در بین مساجد استان توزیع شده است، افزود: در طرح یکسان‌سازی قرآن‌های بقاع متبرکه، قرآن‌هایی به صورت متحد‌الشکل خریداری و در بین بقاع متبرکه شهر کرمان توزیع شده است. 

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم با همکاری مرکز جامعه‌القرآن شهر کرمان در بقاع متبرکه مشتاقیه‌، تکیه عباسعلی، سقا‌خانه ابوالفضل روستای ده زیار، امامزاده محمد کرمان، امامزاده حسین شهر جوپار اظهار داشت: تا‌کنون 150 نفر در این طرح ثبت‌نام شده‌اند که 60 نفر از این تعداد در سامانه جامع اطلاعات قاریان کشور ثبت شده است.

میرزایی همچنین از برگذاری طرح ضیافت الهی در 9 بقعیه شاخص شهر کرمان خبر داد و عنوان کرد: اجرای محافل انس با قرآن، ترتیل و جزء‌خوانی، تفسیر روزانه  قرآن کریم و اقامه نماز جماعت ‌در سه وعده  با حضور روحانیان بومی و همچنین محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اوقاف شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: 15 هزار نفر در قالب طرح ضیافت الهی از محل درآمد موقوفات منطبق در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اطعام می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول