اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

روحانیان باید در صف اول باشند / موقعیت روحانیت حفظ شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان نقش روحانیان در حفظ و تداوم انقلاب را بسیار پر اهمیت ذکر کرد و گفت: روحانی باید در صف اول حرکت مردم و همچنان هدایتگر آنها باشد.

روحانیان باید در صف اول باشند / موقعیت روحانیت حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، آقامحمد همتیان در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در محل فرمانداری سمنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی قدرت و عظمت خداوند متعال و وحدت و کرامت مردم مسلمان ایران بود.

وی تصریح کرد: حرکت نظام الهی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآن و ارزش‏های انسانی است.

همتیان تاکید کرد: روحانیت در حفظ و تداوم انقلاب نقشى ‏اساسى بر عهده دارد و باید با کوشش همه‌جانبه، این موقعیت شایسته را حفظ کند و همواره در صف اول حرکت مردم به هدایت آنها ادامه دهد.

* انقلاب پدیده اتفاقی و کوچکی نبود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان و مستضعفان جهان امیدی دوباره بخشید.

حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا اضافه کرد: مسلمان جهان با وقوع انقلاب اسلامی به شخصیت خود پی برده و دریافتند که می‏توانند آزاد و بدون وابستگی به قدرت‏های بیگانه زندگی شرافتمندانه و پرافتخاری داشته باشند.

تقوی‏نیا یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران پدیده اتفاقی و کوچکی نبود بلکه حقیقتی بود که در بستر سنت‏های الهی جلوه‏ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان‏ها را به نمایش گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در آغاز این دیدار گزارشی از برنامه‏های این اداره را به مناسبت ایام‏الله دهه فجر ارائه کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول