اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف فیروزکوه خبر داد

برگزاری گردهمایی روحانیان و مبلغان فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه از برگزاری گردهمایی روحانیان و مبلغان این شهرستان در آستان مبارکه امامزاده اسماعیل (ع) خبر داد.

برگزاری گردهمایی روحانیان و مبلغان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه، حجت‏الاسلام سیدمحمد سیدی با اشاره به مزایای وقف کردن اظهار کرد: وقف چشمه همیشه جاری است.

وی با اشاره به برنامه‏ها و اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: برگزاری گردهمایی روحانیان و مبلغان شهرستان فیروزکوه در آستان مبارکه امامزاده اسماعیل (ع) از جمله برنامه‏های این اداره است.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی با عنوان وقف در آستان امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان فیروزکوه برگزار شد که در معرض دید علاقه‏مندان قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری مراسم شبی با قرآن در هیئت علی‏ابن‌موسی‏الرضا (ع) و زیارت نبی اکرم (ص) و مراسمی با محوریت جایگاه وقف در اسلام در این شهرستان خبر داد.

سیدی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه گسترش فرهنگ وقف تاکید کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی برای توسعه فرهنگ وقف در شهرستان فیروزکوه انجام شده است.

وی ادامه داد: شرکت در نماز جمعه به همراه کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه، دیدار کارکنان با امام جمعه و فرماندار فیروزکوه، نصب بنر و پلاکارد در سطح معابر عمومی و ... از اقدامات این اداره برای توسعه فرهنگ وقف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: همچنین با همکاری و هماهنگی هیئت امنای مساجد جامع شهرستان فیروزکوه، مراسم رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) همراه با مداحی و سخنرانی در این مسجد برگزار شد.

سیدی تاکید کرد: جای بسی امیدواری است که با اجرای این برنامه‏ها و انجام این اقدامات گامی مثبت در راستای توجیه و توسعه بیشتر فرهنگ وقف در بین آحاد جامعه و مسئولان برداشته شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول