اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخابات/15

نشست نامزدهای انتخاباتی و روحانیان دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند از برپایی نشست مشترک نامزدهای انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی و روحانیان این شهرستان خبر داد.

نشست نامزدهای انتخاباتی و روحانیان دماوند برگزار می‏شود

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از برپایی نشست مشترک نامزدهای انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی و روحانیان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نشست روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه جاری در ساعت 12 و 30 دقیقه در سالن "عتیق" شهر دماوند برگزار می‏شود.

وی در ادامه از برپایی نشست‏های انقلابی و مذهبی با حضور بزرگان و چهره‏های تاثیرگذار کشور در شهرستان دماوند خبر داد.

علاءالدینی تصریح کرد: این برنامه در سه سال گذشته از سوی نهاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند اجرا شد که ثمرات مثبت بسیاری نیز از این کارکرد حاصل شد.

رئیس نهاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به برخی از این چهره‏های کشوری خاطر نشان کرد: از جمله چهره‏های انقلابی و تاثیرگذار امروز کشور حاضر در مراسم "10 شب، 10 سخنران" دماوند می‏توان به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، منوچهر محمدی معاون وزیر امور خارجه، میرزامحمدی معاون وزیر کشور، فدایی مدیرکل امور استانداری تهران، صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، سیدحمید روحانی تاریخ‏پژوه معاصر، حاج‏علی‏اکبری مسئول امور رسیدگی به مساجد کشور و حمید هاشمی استاد حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

وی تصریح کرد: هر یک از این سخنرانان پیرامون موضوعی خاص به سخنرانی پرداخته و جوانب و حواشی آن را مورد بررسی قرار می‏دهند.

علاءالدینی ادامه داد: در این میان یکی از شب‏های پنجشنبه را نیز با نوای گرم مداح اهل‏بیت (ع) حمید رمضان‏پور به یاد شهدا به اقامه دعای کمیل می‏پردازیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول