اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت فوتبال جیرفت:

باندبازی فوتبال جیرفت را دچار رکود کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت فوتبال شهرستان جیرفت گفت: حدود چهار تا پنج سال است که فوتبال این شهرستان به دلیل باندبازی‌ و سیاسی‌بازی‌ها دچار رکود شده است.

باندبازی فوتبال جیرفت را دچار رکود کرده است

عبدالمجید سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: رئیس سابق اداره ورزش و جوانان این شهرستان هنگام پذیرفتن تصدی هیئت فوتبال شهرستان قول داد تا یک تیم از لیگ دسته سه برای این هیئت بگیرند.

وی افزود: همچنین مسئولان مس کرمان و تیم مس اسفندقه قول همکاری و حمایت از این هیئت را دادند که امیدواریم تمام آن‌ها به سوی این همکاری بشتابند.

سالاری با بیان وضعیت کنونی امکانات و فوتبال شهرستان جیرفت تصریح کرد: وضعیت چمن ورزشگاه تختی بسیار ناراحت‌کننده است.

وی ابراز داشت: آب چمن ورزشگاه به دلیل بدهی 18 میلیون تومانی قطع و به همین دلیل چمن آن خشک شده است.

سالاری با اشاره به اینکه چند روز پیش نیز مطلع شدیم برق چمن نیز به دلیل بدهی قطع شده است، عنوان کرد: حدود چهار تا پنج سال است که فوتبال این شهرستان به دلیل باندبازی‌ و سیاسی‌بازی‌ها دچار رکود شده است.

مسئول هیئت فوتبال شهرستان جیرفت گفت:‌ سال گذشته در هیچ یک از رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به جز رده امیدها آن هم با درخشش نسبی و البته مقطعی موفقیتی کسب نکردیم.

سالاری بیان داشت: با پذیرفتن تصدی هیئت فوتبال از تمام پیشکسوتان فوتبال دعوت کردم که با ابراز تأسف عده‌ای حضور پیدا نکرده و قرار بر عدم همکاری گذاشتند، اما دیگران را سازماندهی کردیم.

وی اذعان داشت: از نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز درخواست کردیم تا با مذاکره با وزیر ورزش و معاونان وی درخواست کنند زمینه‌ای را ایجاد کرده تا بودجه یک درصدی ورزش اداره‌ کل‌های جنوب استان کرمان در این منطقه هزینه شود.

سالاری میزان اعتبار هزینه‌شده از حدود 2 ماه پیش در زمان تصدی خود حدود 20 میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: با کمک ماشین‌های آتش‌نشانی و تعدادی از کارگران شهرداری چمن ورزشگاه تختی را آبیاری کردیم که موجب شده است امروز وضعیت بهتری پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز برای حضور در لیگ باید 7 میلیون تومان بپردازیم که به دلیل کمبود بودجه قادر به پرداخت آن نیستیم.

سالاری با اشاره به استعدادهای فوتبال جیرفت و جنوب کرمان تصریح کرد: قاسم دهنوی که در تیم تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند و یا آرمان شهدادنژاد به عنوان بازیکن تیم مس کرمان از استعدادهای این منطقه هستند.

وی افزود: همچنین مراد کریمی که به تیم ملی جوانان دعوت شده از استعدادهای منطقه جیرفت و عنبرآباد است.

سالاری عنوان کرد: مطمئن باشید اگر از فوتبال جیرفت حمایت شود طی پنج سال آینده از خوزستان نیز در فوتبال و پرورش استعدادها پیشی می‌گیریم.

وی ابراز داشت: اگر بتوانیم این جوانان را سالم و شاداب نگاه داریم، آنان آینده این منطقه را رقم زده و در راستای تعالی آن می‌کوشند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول