اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکوگفتار در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

حضور 6 نماینده قم در فوتبال رده‌های سنی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت فوتبال استان قم از اعزام نمایندگان قم به شش رده مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاهی کشور در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

حضور 6 نماینده قم در فوتبال رده‌های سنی

ابراهیم نیکوگفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که هم‌اکنون تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس حضور دارد، سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال برنامه زمان‌بندی رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی مختلف و دسته‌های گوناگون آن در سال 1391 را اعلام کرد.

وی ادامه داد: قم یکی از استان‌های فوتبال‌خیز کشور است که تقریبا در تمام سطوح سنی و رده‌های مختلف لیگ‌های فوتبال باشگاهی در کشور دارای نماینده است و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی اصولی و منسجم امسال تیم‌های مقتدری در لیگ‌های کشور داشته باشیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان قم در ادامه به زمان‌بندی رقابت‌های رده های سنی فوتبال باشگاهی کشور در سال 1391 اشاره کرد و بیان داشت: بر ‌اساس اعلام سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال به هیئت‌های استان‌ها، نخستین رویداد پیش روی فوتبال در رده‌های سنی پایه باشگاهی، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود که از سی‌ام مرداد ماه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی از روز پنجم شهریور ماه آغاز خواهد شد که تیم قهرمان لیگ رده سنی جوانان به عنوان نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

نیکوگفتار خاطر نشان کرد: این در حالی است که امسال مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در شهریور ماه استارت می‌خورد و تیم‌هایی که در این رده لیگ باشگاه‌های کشور حضور دارند از دوازدهم شهریور ماه وارد مسابقات می‌شوند.

وی بیان داشت: با وجود افزایش درخواست‌ها برای شرکت در مسابقات لیگ کشور از سوی استان‌های مختلف، سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر مسابقات لیگ برتر رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند که این مهم سبب شده تا فوتسال نیز همانند فوتبال در نقاط مختلف کشور رشد و توسعه پیدا کند و این رقابت‌ها در سال جاری از نوزدهم شهریور آغاز می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال استان قم یادآور شد: بر این اساس فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از بیست و پنجم شهریور ماه آغاز می‌شود در حالی که نماینده قم باید در لیگ دسته اول جوانان با حریفان رقابت کند.

وی با اشاره به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور بیان کرد: در لیگ امید باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های شرکت کننده از روز سی‌ام مهر ماه بازی‌‌های خود را در تلاش برای کسب مقام قهرمانی آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول