اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

لیگ فوتبال مازندران تعطیل شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از تعطیلی لیگ فوتبال استان در تمامی رده‌های سنی خبر داد.

لیگ فوتبال مازندران تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد هادی خلردی عصر امروز در حاشیه نشست‌ اجرای هیئت فوتبال مازندران در جمع خبرنگاران بیان داشت: برای رفاه حال بازیکنان و کادر فنی تصمیم گرفته شد تمامی مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران در تمامی رده‌ها پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی رمضان را ماه مبارک و میمون عنوان کرد و تصریح کرد: در این ماه بازیکنان همچون ماه‌های گذشته باید به فضایل اخلاقی بپردازند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر و دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد و متذکر شد: با توجه به امتیازات بدست آمده تیم‌های برتر نیم فصل نخست لیگ استان مشخص شدند.

خلردی گفت: در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان در هفته سیزدهم استقلال لموک قائمشهر با 31 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و تیم‌های شهدای ساری و شهروند سورک به ترتیب با 30 و 23 امتیاز در تعقیب تیم استقلال لموک قائمشهر هستند.

وی همچنین از قهرمانی تیم پدیده شمال ساری در نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد و افزود: تیم پدیده شمال ساری با 20 امتیاز بالاتر از دیگر تیم‌ها قهرمان نیم فصل شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه یادآور شد: تیم‌های مقاومت جویبار، بسیج لمراسک گلوگاه و شهدای شورکا جویبار همگی با 19 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

خلردی لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران را از بهترین لیگ‌های فوتبال کشور عنوان کرد و افزود: نیم فصل دوم لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان به ترتیب روزهای دوم و سوم شهریور از سر گرفته می‌شود.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول