اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم آستارا

روستائیان لوندویل 2 کیلومتر جاده احداث کردند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس جمعی از روستائیان بخش لوندویل آستارا دو کیلومتر جاده احداث کردند.

روستائیان لوندویل 2 کیلومتر جاده احداث کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی عصر شنبه در مراسم انجام عملیات احداث جاده ارتباطی روستاهای گونش، کاروانسرا، میه کومه و سلی این شهرستان اظهار کرد: به منظور برقراری ارتباط بین روستاهای مذکور با جاده‌های ارتباطی شهرستان نیاز به احداث 15 کیلومتر جاده روستایی نیاز بود که با همکاری اهالی این روستا عملیات احداث آن آغاز شد.

وی با اشاره به صعب‌العبور و کوهستانی بودن بخش زیادی از این مسیر روستایی افزود: با پیشنهاد بنده روستائیان منطقه احداث بخشی از این جاده به طول دو کیلومتر را به صورت دستی و با بیل و کلنگ آغاز کردند که تا امروز با موفقیت به پایان رسیده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: در این عملیات حدود 300 نفر از روستائیان منطقه با دهان روزه مسیر دو کیلومتری بخش لوندویل را تسطیح کردند تا کار آغاز عملیات احداث این جاده با ماشین‌های راه‌سازی آغاز شود.

وی با بیان اینکه احداث این جاده با همکاری فرمانداری، بخشداری لوندویل، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، هلال احمر، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌گیرد، یادآور شد: با اتمام این جاده 135 خانوار با حدود 500 نفر جمعیت در روستاهای گونش، کاروانسرا، میه کومه و سلی صاحب یک جاده مناسب ارتباطی با مرکز شهرستان می‌شوند.

نعیمی احداث این جاده را از نظر فنی، سهولت در ارتباط روستاها و مسائل دیگر بسیار با اهمیت دانست.

به گزارش فارس، بخش لوندویل با 23 هزار نفر جمعیت در جنوب آستارا قرار دارد و تنها بخش این شهرستان به مرکزیت شهر لوندویل است که بیش از 13 هزار نفر جمعیت روستایی در آن ساکن هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول