اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی مجتمعی تفریحی ـ سیاحتی

جاده آذرشهر صاحب باغ پرندگان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی ـ سیاحتی باران از ساخت باغ پرندگان و شهربازی در مجتمع تفریحی ـ سیاحتی باران جاده آذرشهر خبر داد.

جاده آذرشهر صاحب باغ پرندگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، بهرام خدایی‌وش اظهار کرد: مجتمع تفریحی- سیاحتی باران به دلیل دارا بودن موقعیت خاص جغرافیایی، اهمیت ویژه‌ای در صنعت گردشگری استان دارد که این باغ پرندگان به دلیل تنوع گونه‌های متفاوتی که در آن نگهداری می‌شوند می‌تواند بر جذابیت‌های آن بیافزاید.

وی همجواری با بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان شهرک سلیمی و دانشگاه تربیت مدرس آذربایجان، را از قابلیت‌های منطقه برای سرمایه‌گذاری اعلام کرد و بر نقش مؤثر این مراکز در موفقیت پروژه تأکید کرد.

خدایی‌وش همچنین مجاورت با سه شهرستان گردشگرپذیر ایلخچی، ممقان و گوگان را از عوامل موثر برای سرمایه گذاری در جاده آذرشهر عنوان کرد و نیاز اهالی بومی منطقه به وجود چنین مجتمع تفریحی را دلیل انتخاب این مکان جهت سرمایه‌گذاری دانست.

وی پروژه مجتمع تفریحی- سیاحتی باران را طی 3 فاز  و در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع اعلام کرده و هزینه فاز نخست طرح را بالغ بر 27 ملیارد ریال دانست.

این سرمایه‌گذار، ساخت کافی‌شاپ، نمایشگاه صنایع‌دستی، محوطه تفریحی- سیاحتی، رستوران، غذاخوری و شهربازی را از برنامه‌های اجرا شده در فاز نخست این طرح عنوان کرد.

خدایی‌وش بیان کرد :  عملیات اجرایی پروژه از سال 89 آغاز شده است.

خدایی‌وش با اعلام اینکه تاکنون در چندین طرح سرمایه‌گذاری از جمله در شهر ارومیه و پیرانشهر در خصوص ایجاد فضای سبز انجام داده است، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان‌شرقی را با توجه به حمایت‌ها و تامین زیرساخت‌های مناسبی که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان صورت می‌گیرد، از اولویت‌های کاری خود طی سال‌های آتی اعلام کرد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول