اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

طرح پزشک خانواده انقلابی در حوزه سلامت و بهداشت کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای طرح پزشک خانواده انقلابی در حوزه سلامت و بهداشت کشور است.

طرح پزشک خانواده انقلابی در حوزه سلامت و بهداشت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه ستاد ویژه پزشک خانواده در مشهد اظهار کرد: اجرای موفق و نتیجه بخش این طرح همراهی و همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط را می‌طلبد که باید در این راستا برنامه‌ریزی منسجمی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح باید کمیته‌ها در مدت 15 روز برنامه‌های اجرایی و اعضا را مشخص و به ستاد راهبردی اعلام کنند.

غفاری به نقش رسانه‌های استان در فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی از نحوه و زمان اجرای طرح اشاره کرد و گفت: برای نهادینه‌کردن این طرح در بین آحاد جامعه باید از ظرفیت رسانه‌های گروهی استفاده کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های شش گانه ستاد راهبردی اجرای طرح پزشک خانواده در استان، اظهار کرد: اجرای این طرح علاوه بر ارتقای سطح سلامت جامعه از مراجعات غیر ضروری به پزشکان می‌کاهد.

در ادامه قائم‌مقام ستاد راهبردی اجرای طرح پزشک خانواده گفت: ابتدا باید زیرساخت‌های اجرای این طرح در استان به صورت کامل آماده شود و تمام دستگاه‌های پشتیبان در آمادگی کامل باشند و سپس مبادرت به اجرای طرح شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول