اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

جلسه‌های شورای سلامت نباید به مباحث کلی ختم شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: نباید جلسه‌های شورای سلامت به بحث‌های کلی ختم شود بلکه خروجی این جلسه ها باید مصوباتی باشد که اجرایی و مشکلات سلامت جامعه را برطرف کند.

جلسه‌های شورای سلامت نباید به مباحث کلی ختم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی پیش در سالن همایش‌های استانداری اظهار داشت: سلامت یکی از مباحث مهم در جامعه است که بر مسائل مهم اقتصادی، اجتماعی، بین المللی تاثیرگذار است و نباید جلسه‌های شورای سلامت به بحث‌های کلی ختم و خروجی این جلسه‌ها باید مصوباتی باشد که اجرایی و مشکلات سلامت جامعه را برطرف کند.

وی با تاکید بر حضور مدیران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی یادآور شد: حضور مدیران و اعضای دائمی کارگروه سلامت و امنیت غذایی  می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های حوزه سلامت موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با تاکید به نظارت بیشتر به بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در این ماه باید بیشتر شود تا روزه داران بتوانند مواد خوراکی و آشامیدنی خود را سالم تهیه نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با تغییر الگوی انتقال ایدز از اعتیاد تزریقی به ارتباط جنسی در استان هرمزگان گفت: باید سازمان‌هایی همچون صدا و سیما و سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورود جدی‌تری به بحث آموزش و پیشگیری در قشر جوان نمایند و دراین زمینه وظیفه همه سازمان‌ها مشخص شده است.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان افزود: همه دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی نقش خود را در کنترل و پیشگیری از بیماری ایدز در استان ایفا کنند و استان هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های مرزی باید الگوی کنترل و پیشگیری از بیماری ایدز باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول