اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

نظارت بر فرآورده‌های دامی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

نظارت بر فرآورده‌های دامی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ابراهیم توکلی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان رودبار جنوب با اشاره به حرکت دامپزشکی در راستای خدمت‌رسانی بهتر در شهرستان رودبار اظهارداشت: هرنوع اقدامی در هر شهرستان با هماهنگی فرمانداران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات دامپزشکی ابراز داشت: خدمات مجموعه دامپزشکی از لحاظ بهداشت و سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است.

توکلی تصریح کرد: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

وی نگاه فرمانداران جنوب را نسبت به دامپزشکی مثبت خواند و ابراز داشت: دامداری در جنوب کرمان از لحاظ اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است.

توکلی با بیان اینکه امرار و معاش بخشی از مردم این منطقه از طریق دامداری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: پویایی اقتصاد یک کشور به دامداری و کشاورزی وابسته است.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان وارد شدن یک بیماری مشترک میان انسان و دام را به کشور بسیار خطرناک خواند و گفت: اگر یک بیماری مشترک وارد یک کشور شود، موجب قطع شدن ارتباط‌های سیاسی و اقتصادی آن کشور می‌شود.

توکلی با مهم خواندن رسالت دامپزشکی بیان داشت: امکانات دامپزشکی جنوب کرمان بسیار ناچیز است.

وی کمک فرمانداران را به دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم خواند و اذعان داشت: ما در مجموعه دامپزشکی با تمام وجود برای خدمات‌رسانی تلاش می‌کنیم.

توکلی با اشاره به کاهش بیماری‌ها در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با توجه به کمبود امکانات عملکرد خوبی داشته است.

وی با توجه به استعداد و ظرفیت‌های شهرستان رودبار برای پرورش دام اظهار داشت: این شهرستان می‌تواند به عنوان یک قطب دامپروری مطرح شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول