اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرری صورت می‌گیرد

ساخت نخستین استخر کودک در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 از ساخت نخستین استخر ویژه کودکان در این منطقه خبر داد.

ساخت نخستین استخر کودک در جنوب تهران

بهنام ابوالقاسم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ساخت نخستین استخر ویژه کودکان در این منطقه خبر داد و گفت: ساخت مجموعه آبی ورزشگاه مدرس با امکانات استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی در مراحل پایانی است که برای نخستین بار در سطح منطقه استخر ویژه کودکان نیز در این مجموعه لحاظ شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 به لزوم استخر کودک در مجموعه‌های ورزشی آبی اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای کودکان به دور از خطرات احتمالی، زمینه فعالیت ورزشی خانواده‌ها در بهره‌گیری از امکانات مجموعه ورزشی مدرس را امکان‌پذیر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر امکانات ورزشی مجموعه شهید مدرس تصریح کرد: وسعت 30 هزار مترمربعی، موقعیت مکانی و قابل دسترس، زمین چمن طبیعی استاندارد، دو زمین چمن مصنوعی، سالن چندمنظوره، سالن رزمی، پیست دو میدانی و پیست اسکیت از جمله امکانات ورزشی مجموعه شهید مدرس است.

ابوالقاسم‌پور به امکانات رایگان پیست دو میدانی مجموعه ورزشی شهید مدرس اشاره کرد و افزود: در این مجموعه علاوه بر خدمات تفریحی، دوره‌های آموزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و رزمی برای شهروندان برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از این امکانات ورزشی براساس قیمت مصوب شورای اسلامی شهر تهران استفاده کنند.

این گزارش حاکی است، ورزشگاه شهید مدرس در مجاورت ایستگاه متروی شهرری واقع شده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول