اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

لنگرود در سیل اخیر 16 میلیارد تومان خسارت دید

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: برآورد نهایی خسارت سیل به لنگرود مبلغ 16 ملیارد تومان است.

لنگرود در سیل اخیر 16 میلیارد تومان خسارت دید

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عزیز کاظمی عصر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان مجموع خسارت‌های ناشی از سیل در این شهرستان را اعلام کرد.

وی، اظهار کرد: برآورد نهایی خسارت وارد شده به شهرستان لنگرود مبلغ 16 میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن به کشاورزی مربوط می‌شود.

این مسئول، با بیان اینکه بسیاری از مزارع کشاورزی در لنگرود بیمه نیستند، ابراز کرد: این امر موجب شده تا مشکلات کشاورزان بیشتر شود.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای حل مشکل کشاورزان فاقد بیمه در استان گرفته نشده است، خاطرنشان کرد: اگر هر تصمیمی مبنی بر کمک به کشاورزان سیل‌زده فاقد بیمه در سطح استان گرفته شود به آنها اعلام می‌شود و برای برطرف کردن مشکلات کشاورزان اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی درباره ملاقات‌های مردمی در فرمانداری لنگرود اذعان کرد: ملاقات عمومی مردم با فرماندار هر سه‌شنبه صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را مستقیما با فرماندار درمیان بگذارند.

عزیزی، بیشترین مشکلات مطرح شده از طرف مردم را در زمینه مسکن، تسهیلات، اشتغال، مسایل مالی و کشاورزی، آب آشامیدنی و زمین‌های زراعی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات راه‌های مواصلاتی جاده‌ها، پل‌ها و عمران شهر و روستا از جمله مسایلی است که مردم در ملاقات‌های خود عنوان می‌کنند.

فرماندار لنگرود یادآور شد: تلاش می‌شود تا مشکلات مردم در جلسات فرمانداران در استانداری گیلان مطرح شده و با کمک اداره‌های شهرستان نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول