اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

حضور مدیران در مناطق سیل‌زده الزامی است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در مناطق سیل‌زده استان را الزامی خواند و گفت: مسیر مسدود شده روستاهای منطقه باید سریع‌تر باز شود.

حضور مدیران در مناطق سیل‌زده الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی سعادتی صبح امروز در تماس تلفنی با اعضای ستاد مدیریت بحران گیلان در فرمانداری این شهرستان با تاکید بر باز شدن راه‌های 13 روستای در محاصره سیل رودسر، اظهار داشت: فاصله روستای محاصره در سیل تا رودسر 55 کیلومتر است.

وی استقرار بالگرد امداد هوایی تا روز شنبه در منطقه را ضروری خواند و افزود: تقاضای 60 میلیارد تومان برای کمک به مناطق سیل‌زده گیلان از معاون راهبردی رئیس جمهور کرده‌ایم.

سعادتی با بیان اینکه تقاضای کمک به سیل‌زدگان در هیئت دولت مطرح می‌شود، تصریح کرد: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم با جدیت دنبال می‌شود.

 

 * تخریب 250 سردهنه آب کشاورزی مناطق سیل‌زده گیلان

معاون حفاظت شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان نیز در جلسه مذکور به تخریب 250 سردهنه آب کشاورزی مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: 19 سردهنه تخریب شده مربوط به رودسر است.

محمدرضا مرتضی‌پور با بیان اینکه 19 سردهنه تخریب شده رودسر 11 هزار و 800 هکتار اراضی کشاورزی را آبیاری می‌کنند، ابراز داشت: 13 میلیارد ریال به سردهنه‌های مذکور خسارت وارد شده است.

وی بر مشخص شدن وضعیت سردهنه‌های آب کشاورزی املش تا روز شنبه تاکید کرد و یادآور شد: دو دستگاه ماشین‌آلات سنگین در لنگرود در حال بازسازی سردهنه‌ها هستند.

 

* قطع برق 210 روستای سیل‌زده گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در جلسه ستاد بحران گیلان سیل اخیر را موجب قطع برق 210 روستا عنوان کرد و گفت: برق شش روستا اکنون قطع است و با تلاش 30 گروه برق دیگر مناطق وصل شده است.

جمشید طالبی با اشاره به اینکه برق دو روستا در کلاچای به‌زودی وصل می‌شود، اذعان داشت: سیلاب پایه‌های برق چهار روستا در رحیم‌آباد را تخریب کرده و این مناطق تا روز پنجشنبه جاری برق‌دار می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول