اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 12 مرداد

مهلت ثبت‌نام در جشنواره علم تا عمل تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت اعلام حضور برای شرکت در سومین جشنواره «علم تا عمل» تا 12 مرداد تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره علم تا عمل تمدید شد

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و دبیر اجرایی سومین جشنواره علم تا عمل استان خوزستان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پژوهشگران و فناوران استان که تاکنون طرح‌های خود را در سامانه جشنواره ثبت نکرده‌اند تا 12 مرداد مهلت دارند نسبت به ثبت نهایی طرح خود برای حضور در سومین جشنواره علم تا عمل اقدام نمایند.

بابک مختاری زمان برگزاری سومین جشنواره علم تا عمل را شهریور ماه امسال در تهران اعلام کرد و افزود: رصد دستاوردهای تجاری شده یا در حال تجاری سازی پژوهشگران و فناوران مهم‌ترین هدف حضور در این جشنواره ملی است.

وی گسترش و تعمیق همکاری و تعامل بین مرکز استان‌ها به‌ویژه دفا‌تر نخبگان، پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارج نهادن به مقام شامخ فناوران، ‌پژوهشگران، مخترعان و نوآوران بر‌تر در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی طرح‌های فناورانه بر‌تر در زمینه‌های مختلف علمی، ‌فناوری و صنعتی، فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای توسعه و تعمیق همکاری علمی و فناوری بین مراکز علمی، ‌صنعتی و فناوری کشور، بررسی راهکارهای مناسب، ‌سهل و ممکن در راستای تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری و ارائه دستاوردهای حاصل از تجاری سازی نتایج حاصل از فناوری و نوآوری عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: در این جشنواره طرح‌های بر‌تر ملی و استانی انتخاب شده و مورد حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار خواهند گرفت.

 مختاری خاطرنشان کرد: سال گذشته خوزستان با 58 طرح حضور پرفروغی در این جشنواره داشت و خوشبختانه یکی از طرح‌های ارائه شده به عنوان طرح بر‌تر ملی و یک طرح نیز به عنوان طرح بر‌تر استانی انتخاب گردید.

دبیر اجرایی سومین جشنواره علم تا عمل استان خوزستان با اعلام اینکه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 4 مرداد ماه نزدیک به 40 طرح از طرح‌های فناورانه استان در سامانه سومین جشنواره علم تا عمل ثبت شد، از همه پژوهشگران و فناوران استان که تاکنون طرح‌های خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند درخواست کرد تا قبل از اتمام مهلت اعلام شده (12 مرداد) با مراجعه به سامانه http: //festival. isti. ir و ثبت نهایی طرح خود زمینه حضور پررنگ و شکوه‌مند استان خوزستان را در این جشنواره فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سال گذشته خوزستان جزو استان‌هایی بود که بیشترین طرح‌های تحقیقاتی خود را در نمایشگاه علم تا عمل ارائه داد.

شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان با 18 طرح بیشترین طرح‌های ارائه شده در این جشنواره را داشتند و پس از آن، سازمان‌هایی همچون آب و برق خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حفاری، پتروشیمی، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و..... قرار داشتند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول