اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

نسل‌کشی در میانمار قلب هر انسانی را به درد می‌آورد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای نسل‌کشی در میانمار که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد را محکوم کرد.

نسل‌کشی در میانمار قلب هر انسانی را به درد می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در اطلاعیه‌ای که از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آمده است: کشتار مسلمانان بی‌گناه کشور میانمار را محکوم کرد و از مردم مومن، خداجو و همیشه در صحنه اصفهان خواست تا در راهپیمایی که پس از نماز عبادی سیاسی جمعه شش مرداد ماه سال جاری از مسیر مسجد امام(ره)، مسجد شیخ لطف‌الله تا ابتدای خیابان حافظ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به نسل‌کشی و جنایت وحشیانه‌ای که این روزها در کشور میانمار اتفاق افتاده و قلب هر انسانی را جریحه‌دار می‌کند، تاکید شده امروزه نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه تمامی ملت‌ها، اقوام و طوایف بیدار حق‌جو و حق‌طلب دنیای روز است و در تمام طول تاریخ بشریت سرانجام چنین فجایا و جنایاتی جز افول ملت‌ها و عقب‌افتادگی از سیر تکاملی نسل بشر نبوده و جز تباهی و نکبت برای اقوام نژادپرست و انتقام‌جو نداشته است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته آمده است، قدرت‌های استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با محکوم کردن کشتار فجیع مسلمانان مظلوم میانمار و ابراز همدردی با خانواده‌های آنان از مجامع بین‌المللی خواست با اتخاذ تدابیر لازم از وقوع چنین فجایعی جلوگیری کنند و از قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه و خداجوی اصفهان دعوت به عمل آورد تا در این مراسم شرکت کنند.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از مردم روزه‌دار تقاضا دارد، با توجه به شرایط صدها هزار مسلمان آواره روهینگیایی با مشارکت در طرح جمع‌آوری کمک برای مظلومان میانماری، سهمی در کاهش آلام چندین دهه این مردم داشته باشند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول