اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در منطقه 9دانشگاه‌ آزاد:

دیدار بانوان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری نشان‌دهنده عظمت جایگاه بانوان است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد مقام معظم رهبری در منطقه 9دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: دیدار بانوان 80 کشور اسلامی با مقام معظم رهبری نشان‌دهنده عظمت جایگاه بانوان در جهان اسلام و پشت کردن به عقاید غربی در ایران است.

دیدار بانوان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری نشان‌دهنده عظمت جایگاه بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علی اصغر معصومی در جلسه تودیع و معارفه نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های سیاسی و اسلامی اساتید و دانشجویان خراسان رضوی اظهار کرد: در دیدار مقام معظم رهبری با بانوان  80کشور اسلامی برگزار شد، مقام معظم رهبری هدف را ارتقاء جایگاه والای بانوان و کرامت بانوان جهان اسلام و همچنین جلوه ملکوتی آنها دانست.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در منطقه 9 دانشگاه‌ آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در این دیدار بر همگان ثابت شد که مقام معظم رهبری چه شخصیت عظیمی برای بانوان قائل هستند و با ارج نهادن به کرامت بانوان جلودار نفوذ غربی‌ها به فرهنگ اسلامی شدند.

وی با اشاره به این سخن قرآن کریم که می‌فرماید زن مادر است و مرد پدر و هر دو در یک افق خلقت را ایجاد می‌کنند، افزود: مقام معظم رهبری در راستای کرامت بانوان بیانات ارزشمندی فرمودند که وحی بود برای همه بانوان جهان اسلام که با اخلاق و علم، حیا و عفت باید غربی‌ها را شکست دهند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در منطقه 9 دانشگاه‌ آزاد اسلامی، تصریح کرد: بیان مقام معظم رهبری درباره کرامت بانوان جلودار کسانی شد که قصد ربودن فضایل ارزشمند بانوان را داشتند.

وی اضافه کرد: علم اصل همه خیرات دنیا است و باید علم به جایگاه خود نفوذ کند و بانوان باید تحصیلات خود را ادامه دهند و کرامت خود را از نظر حیا عفت و کرامت دنبال کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول