اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

اختصاص 2.5 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان علاوه بر اعتبارهای مصوب سال 90 در اختیار شهرداری خرم‌دره قرار گرفته است.

اختصاص 2.5 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم‌ نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی خرم‌دره اظهار داشت: مسئولان باید در سال آخر فعالیت دولت به کارها و پروژه‌های در حال انجام سرعت بیشتری دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش «روزی برای خرم‌دره» خاطرنشان کرد: اهداف این همایش شامل شناسایی و معرفی ظرفیتها و استعدادهای شهرستان، بررسی موانع سرمایه‌گذاری و مشکلات واحدهای تولیدی و اطلاع‌رسانی سیاست‌های حمایتی دولت بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: برگزاری این همایش فرصت بسیار مناسبی بود تا سرمایه‌گذاران و صاحبان سرمایه با حضور در این همایش از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان، شهرک صنعتی و سایر مکان‌های سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان علاوه بر اعتبارهای مصوب سال 90 در اختیار شهرداری خرم‌دره قرار گرفته است، گفت: امیدوار هستیم با این مبلغ پروژه‌های اصلی و نیمه تمام شهر از جمله پل زیرگذر خیابان سید جمالادین، خیابان روبروی فرمانداری و سایر پروژه‌های در حال انجام در سال 91 به پایان برسد. نوری‌پور با بیان اینکه در حال حاضر گازرسانی به پنج روستای شهرستان خرم‌دره در دست اقدام است، عنوان داشت: با بهره برداری از گاز این روستاها، گازکشی به دو روستای باقی‌ مانده اینجلین و اسلام‌آباد نیز در سال‌های آتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: باید در این ماه، نماز جماعت در اداره‌ها برگزار و مراسم و برنامه‌های تفسیر قرآن به صورت مرتب برگزار شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: نباید در ماه رمضان کوچکترین مشکلی در زمینه تامین نیازهای مردم وجود داشته باشد و باید با متخلفین برخورد قاطعانه صورت بگیرد.

وی به تلاش دولت برای توسعه بخش کشاورزی اشاره و بیان داشت: هر طرح ارائه شده در این زمینه مصوب شده و پس از معرفی به بانک عامل، تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نوری‌پور به اخذ مجوز ایجاد دانشکده کشاورزی با هماهنگی دانشگاه زنجان و اختصاص 10 هکتار زمین برای این پروژه اشاره و اضافه کرد: این طرح یکی از مهمترین طرح‌ها برای شکوفایی هر‌چه بیشتر شهرستان خرم‌دره است.

وی ابراز امید‌واری کرد که در سفر آتی هیئت دولت به استان زنجان بحث دانشکده فناوری‌های نوین نیز مطرح و پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره رتبه شهرستان خرم‌دره در بحث ایجاد اشتغال در سطح استان زنجان را عالی دانست و از مطبوعات و اصحاب رسانه خواستار انعکاس این امر شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول