اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره خبر داد

کاهش 42 درصدی سرقت‌ در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره گفت: نسبت به سال قبل شاهد کاهش 42 درصدی سرقت‌ها و ناهنجاری‌ها هستیم.

کاهش 42 درصدی سرقت‌ در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مظاهر ریاسوند ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به کاهش وقوعات در این شهرستان اظهار داشت: نسبت به سال قبل شاهد کاهش 42 درصدی سرقت‌ها و ناهنجاری‌ها در شهرستان خرم‌دره هستیم.

وی افزود: نُرم کشفیات قتل ما در سطح استان بی‌نظیر بوده و بین هفت تا 10 دقیقه است که نُرم بسیار خوبی بوده و اکثر سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه استان زنجان در سطح کشور و در بحث کاهش وقوعات در رده سوم قرار دارد، گفت: استان زنجان جزء سه استان امن کشور است.

وی افزود: شهرستان خرم‌دره در استان زنجان نخستین شهرستانی است که 42 درصد کاهش وقوعات دارد.

ریاسوند با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌ها را دیگر نمی‌توان با برخی وقوعات برخورد و مقابله کرد، خاطرنشان کرد: باید به صورت فرهنگی، دستگاه‌های مسئول، مربوطه و مردم دست در دست هم داده و ناهنجاری‌ها را ریشه‌کن کنند.

وی تصریح کرد: فقط نباید از نیروی انتظامی انتظار ریشه‌کنی ناهنجاری‌ها را داشت، بلکه باید در این زمینه به کارهای فرهنگی بیشتر توجه شود.

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره افزود: حضور دانشجویان، روحیه رفاه‌طلبی در برخی قتل‌ها و خودکشی‌ها و روحیه منفعت‌طلبی جنسی از مسائلی است که از عهده نیروی انتظامی خارج است.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم به امور فرهنگی نیز بپردازیم، عنوان داشت: استعداد نیروی پرسنل انتظامی در این شهرستان، استعداد یک شهرستان کوچک است.

ریاسوند با بیان اینکه ما مسئله امنیتی در شهرستان خرم‌دره نداریم، گفت: برای ماه رمضان هر کسی باید متناسب با موقعیت شغلی و شرایط برنامه‌هایی را داشته باشد.

وی از برگزاری جلسه با مجمع امور صنفی برای توجیه اغذیه‌فروشان خرم‌دره‌ای خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری این جلسه، از اغذیه‌فروشان واحدهای صنفی تعهد نیز اخذ شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول